خوش هوا: با پیکان دوباره به لیگ برتر برمی‌گردم

خوش هوا: با پیکان دوباره به لیگ برتر برمی‌گردم

مدافع پیکان گفت: شک نکنید با شرایط موجود به کمک خدا و تلاش همه اعضای بزرگ ایران خودرو و باشگاه پیکان به لیگ برتر صعود می کنیم.


پیکان توانسته در فصل پیش رو با جذب بازیکنان خوب و کلیدی در لیگ دسته اول خودش را به عنوان مدعی اول صعود معرفی کند یکی از بازیکنان این تیم نوید خوش هوا مدافع بلند قامت فصل قبل راه آهن که سابقه بازی و گلزنی در تیم تراکتور سازی را هم در کارنامه دارد.

در این رابطه نوید خوش هوا به “ورزش سه” میگوید: خوشبختانه با تلاش بازیکنان و هدایت آقای مرزبان مربی کاربلد و حرفه ای پیکان توانسته ایم تا اینجای کار در کورس قهرمانی باشیم و برای صعود تلاش می کنیم من فکر می کنم با توجه به حضور آقای مرزبان که انصافاً رفتار و کلاس حرفه ای بالایی دارد و به شخصه نکات زیادی از ایشان یاد گرفته ام و سایر اعضای کادر فنی و همچنین بازیکنان خوبی که داریم با حمایت مدیریت مجموعه بزرگ پیکان می توانیم به لیگ برتر به امید خدا صعود کنیم.

مدافع پیکان در ادامه می گوید: تیم پیکان تیم بزرگی است که انصافاً با توجه به مدیریت خوب و همچنین امکانات حرفه ای که دارد جایش در لیگ برتر خالی است اما شک نکنید با شرایط موجود به کمک خدا و تلاش همه اعضای بزرگ ایران خودرو و باشگاه پیکان به لیگ برتر صعود می کنیم.

خوش هوا در مورد بازگشتش به لیگ برتر می گوید: هم در تراکتور و هم در راه آهن در لیگ برتر بازی کردم و موفق به گلزنی هم شده‌ام اما در حال حاضر در لیگ دسته اول بازی می کنم اما در تیمی که بازی می کنم از نظر من با تیمهای لیگ برتری فرقی ندارد و مطمئن هستم به زودی با پیکان به لیگ برتر بر می گردم و در لیگ برتر دوباره به موفقیت می رسم.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین