صف طولانی مشتریان برای ستاره شالکه

صف طولانی مشتریان برای ستاره شالکه

فوق ستاره شالکه به رغم داشتن پیشنهادات متعدد، در نقل و انتقالات زمستانی تیمش را ترک نخواهد کرد.


لروی سانه که به عنوان کشف سال معروف است و به رغم سن کمش در ترکیب شالکه به جمع ستاره‌ها پیوسته است، طبیعتا توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی را به خود جلب کرده و نامش در لیست خرید آنها به چشم می‌خورد، اما هنوزخبری از آن پیشنهاد نجومی خیره‌کننده که مد نظر سران شالکه است و پیش‌بینی می‌شود از لیگ انگلستان ارائه شود و رقبا را در این ترانسفر کنار بزند، نشده و به نظر می‌رسد باید کمی بیشتر صبر کرد.
از همینرو مدیر برنامه‌های این بازیکن ۱۹ ساله تاکید کرد جدایی موکلش از شالکه در نقل و انتقالات زمستانی منتفی است. یورگن میلوسکی که قرارداد سانه با آبی‌های گلزن‌کرشن را همین تابستان اخیر تا سال ۲۰۱۹ تمدید کرد افزود که او دست کم تا پایان فصل جاری جایی نمی‌رود. میلوسکی به “بیلد” گفت:” شالکه برای لروی بهترین جایی است که او می‌تواند باشد. او از بودن در اینجا رضایت دارد، بنابراین درمورد ترانسفر در زمستان حتی فکر هم نمی‌کند.”
این بازیکن زمانی که روبرتو دی‌متئو ایتالیایی سکان هدایت شالکه را در دست داشت، با درخشش در دیدار این تیم مقابل رئال مادرید در چارچوب فصل ۱۵-۲۰۱۴ چمپیونزلیگ برای اولین بار نگاه‌ها را به خود خیره کرد و نه تنها مسئولان شالکه بلکه هواداران فوتبال هم مسحور عملکرد او در این دیدار شدند. این دستاورد موجب شد ارزش او در نقل و انتقالات از یک میلیون به هشت میلیون یورو افزایش پیدا کند.
پس از آمدن آندره برایتن‌رایتر به کادر فنی آبی‌ها، این بازیکن جایگاه ثابتی در ترکیب پیدا کرد و در ماه نوامبر هم نخستین بازی ملی خود را برای مانشافت انجام داد. او در آلمان جزو پدیده‌هایی است که امیدهای بسیاری به آینده آنها بسته شده است.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین