تارانتینو: دوست دارم نسخه نمایشی «هشت نفرت‌انگیز» را بسازم

تارانتینو: دوست دارم نسخه نمایشی «هشت نفرت‌انگیز» را بسازم

فیلم سینمایی «هشت نفرت‌انگیز» در حالی امروز در سینماهای آمریکا اکران می‌شود که «کوئنتین تارانتینو»، کارگردان این فیلم یکی از آرزوهای حرفه‌ای خود را ساخت نسخه نمایشی این فیلم عنوان می‌کند.

خبرگزاری فارس: تارانتینو: دوست دارم نسخه نمایشی «هشت نفرت‌انگیز» را بسازم/ اگر روزی سینما را ترک کنم، رمان می‌نویسم

«کوئنتین تارانتینو» که این روزها بار دیگر با اکران فیلمش «هشت نفرت‌انگیز» و مطرح شدن به عنوان یکی از شانس‌های مطرح اسکار، سوژه رسانه‌ها داخلی و خارجی شده است، در مصاحبه اخیرا خود گفت: چیز دیگری که می‌خواهم، علاقه شدیدی است که برای ساخت نسخه نمایشی «هشت نفرت‌انگیز» است چون حقیقتا دوست دارم  این است که بازیگران دیگری شانس بازی در شخصیت‌های فیلم من را داشته باشند و ببینم که در این میان چه اتفاقی می‌افتد.

وی افزود: احتمالا من در آینده ۱۰ فیلم دیگر خواهم ساخت ولی آنچه هم‌اکنون در حال برنامه‌ریزی برای آن هستم، این است که پس از «هشت نفرت‌انگیز» چه خواهم کرد و البته آنچه که اکنون قطعی است و من برای آن برنامه‌ریزی کرده‌ام، دو فیلم دیگر است.

این بازیگر و کارگردان هالیوود عنوان کرد: هرگاه از عالم سینما خداحافظی کنم کار مهمی که خواهم کرد، نوشتن رمان خواهد بود و اینکه می‌خواهم برای تئاتر بنویسم، می‌خواهم کارگردان تئاتر شوم.

«تارانتینو» که تاکنون هیچگاه نه نمایشنامه نوشته و نه نمایشی را کارگردانی کرده است، افزود: تنها چیزی که در کارنامه کاری‌ام به خاطر آن پشیمانم، زمانی است که سکانس‌های طولانی می‌سازم ، وقتی که برمیگردم و به ان نگاه می‌کنم، حالم بدجوری بد می‌شود و آن درست همان روزی است که برای خودم احساس تأسف می‌کنم.

بنا بر این گزارش، فیلم «هشت نفرت‌انگیز» و «از مرگ جسته» ساخته «آلخاندرو گونزالس»، دو فیلمی است که جزء شانس‌های مطرح اسکار ۲۰۱۶ به شمار می‌رود و در اتفاقی نادر، تنها چند روز مانده به اکران فیلم، در فضای مجازی، به صورت غیرقانونی منتشر شده‌ است.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین