پاکسازی ۹۰ درصدی منطقه مهم و راهبردی در جنوب «الرمادی» از وجود داعش

پاکسازی 90 درصدی منطقه مهم و راهبردی در جنوب «الرمادی» از وجود داعش

نیروهای مسلح عراقی در درگیری با تکفیری‌های داعش در منطقه‌ای راهبردی در جنوب شهر «الرمادی»، موفق شدند ۹۰ درصد این منطقه را آزاد کنند.

خبرگزاری فارس: پاکسازی 90 درصدی منطقه مهم و راهبردی در جنوب «الرمادی» از وجود داعش

از عصر روز گذشته نیز نیروهای عراقی عملیاتی را در برای پاکسازی منطقه مهم و راهبردی «الحوز» در جنوب شهر «الرمادی» و در شمال «الضباط» آغاز و در ساعات اولیه موفق به نفوذ در منطقه شدند.

بنا بر این گزارش، از عصر روز گذشته تا صبح امروز درگیری بین نیروهای عراقی با تروریستهای داعش به شدت ادامه دارد و نیروهای عراقی ساعتی قبل موفق شدند بیش از ۹۰ درصد از این منطقه راهبردی را از وجود عناصر تروریستی داعش پاکسازی کنند.

به گزارش فارس، در صورت تصرف این منطقه راهبردی نیروهای عراقی به راحتی وارد مرکز شهر خواهند شد و از طرفی دیگر امکان بازسازی پل ارتباطی بین الحوز با مناطق حومه جنوبی از جمله القادسیه در جنوب شهر (پل الحوز) خواهد شد و نیروهای عراقی می‌توانند بسرعت از طریق مناطق حومه جنوبی توسط پل الحوز ارتباطی با منطقه نیرو و تجهیزات ارسال کنند.

نیروهای ارتش عراق با کمک عشایر اهل سنت منطقه در چند روز گذشته از آغاز عملیات پاکسازی شهر الرمادی مناطقی از شرق و جنوب شهر از جمله حی الضباط را از وجود عناصر تروریستی پاکسازی کردند.

در روز نخست عملیات تعدادی از نیروهای ارتش با هجوم به منطقه الجمعیه در شمال الرمادی موفق شدند آن را از وجود تروریست‌های داعش پاکسازی کنند اما با هجوم مجدد تروریستها مجبور به عقب‌نشینی از منطقه شدند.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین