۵ زندانی جرائم غیر عمد توسط داوطلبان هلال‌احمر اهواز آزاد شدند

۵ زندانی جرائم غیر عمد توسط داوطلبان هلال‌احمر اهواز آزاد شدند

در آستانه میلاد پیامبر اسلام (ص)، داوطلبان جمعیت هلال‌احمر اهواز با تأمین مبلغ ۲۴۵ میلیون ریال، پنج زندانی نیازمند خوزستانی را آزاد کردند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر اهواز ضمن گرامیداشت میلاد حضرت رسول اکرم (ص) گفت: به همت داوطلبان جمعیت هلال‌احمر اهواز و با هماهنگی و معرفی ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند استان خوزستان، پنج نفر از زندانیانی که به دلیل بدهی یا ارتکاب به جرائم غیر عمد و عدم استطاعت مالی در بند بودند با پرداخت مبلغ ۲۴۵ میلیون ریال به شاکیان و اعلام رضایت آنها به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.

سید فتح اله هاشم نژاد ضمن دعوت از عموم مردم برای عضویت در واحد داوطلبان جمعیت اظهار کرد: جمعیت هلال‌احمر برنامه‌ها و طرح‌های متنوعی برای کمک به اقشار آسیب‌پذیر جامعه دارد که یکی از مهم‌ترین آنها طرح نوید سلامتی است که هدف آن کمک به بیماران صعب‌العلاج و تأمین هزینه‌های دارو و بستری آنهاست.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون، مبلغ یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال از محل کمک‌های مردمی و برگزاری جشنواره‌های غذا برای اجرای طرح مذکور جمع‌آوری‌شده که مبالغ مذکور برای کمک به ۲۴۶ نفر از بیماران صعب‌العلاج و نیازمند اهوازی مصرف‌شده است.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین