برای ششمین بار؛ رئیس سازمان محیط‌زیست کشور به خوزستان سفر می‌کند

برای ششمین بار؛ رئیس سازمان محیط‌زیست کشور به خوزستان سفر می‌کند

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست خوزستان گفت: رئیس سازمان حفاظت از محیط‌زیست کشور برای ششمین بار در زمان تصدی خود در این سازمان به خوزستان سفر می‌کند.

احمدرضا لاهیجان زاده اظهار کرد: معصومه ابتکار فردا برای بازدید و همچنین افتتاح برخی پروژه‌هایی که در خصوص مقابله با ریزگردها و حفاظت از محیط‌زیست در خوزستان تعریف و اجرایی شده‌اند وارد خوزستان می‌شود.

وی افزود: قرار است وی در این سفر دو تصفیه‌خانه در کشت و صنعت نیشکر سلمان فارسی و کشت و صنعت نیشکر دعبل خزاعی را مورد بهره‌برداری قرار دهد.

لاهیجان زاده بیان کرد: ابتکار همچنین در این سفر از پروژه‌های در دست اجرای اداره کل حفاظت محیط‌زیست خوزستان در خصوص مقابله با گردوغبار، کاشت نهال و همچنین مالچ پاشی بیابان‌ها دیدن کند.

 وی عنوان کرد: در این سفر، رئیس سازمان حفاظت از محیط‌زیست کشور در شورای اداری استان شرکت می‌کند و در پایان به سؤالات خبرنگاران استان نیز پاسخ می‌دهد.

مدیرکل حفاظت از محیط‌زیست خوزستان عنوان کرد: در این سفر برخی مدیران ارشد چند وزاتخانه نظیر رئیس سازمان مدیریت بحران، رئیس سازمان جنگل‌ها و مراتع کشور، نماینده سازمان هواشناسی کشور و مدیر ستاد ملی مقابله با ریزگردها ابتکار را در ششمین سفر خود به استان خوزستان همراهی می‌کنند.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین