تیموریان از ام‌صلال جدا شد

تیموریان از ام‌صلال جدا شد

آندرانیک تیموریان کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران از باشگاه ام‌صلال قطر جدا شد.


تیموریان که در باشگاه ام‌صلال در اغلب اوقات فصل در پست غیرتخصصی به میدان می‌رفت، در نهایت کار خود را با این با شگاه قطری ادامه نخواهد داد.

بولنت سرمربی ام‌صلال رابطه مناسبی با تیموریان نداشت و در نهایت باعث جدایی وی از این تیم شد. این در حالی است که آندو به دلیل سابقه خوب در قطر و نمایش نسبتا خوب این فصلش ممکن است کار خود را در یک باشگاه دیگر قطری ادامه بدهد.

تیموریان در حال حاضر در قطر است اما امروز قرارداد خود را با ام‌صلال فسخ کرد.

آندو بهترین پاسور ام صلال در لیگ قطر

بنا بر آمارهای ارائه شده از سوی باشگاه ام صلال ملی پوش ایرانی بهترین پاسور این تیم معرفی شد.
به گزارش “ورزش سه”، باشگاه ام صلال در پایان نیم فصل نخست لیگ ستارگان قطر آمارهایی از عملکرد بازیکنانش ارائه داد که در یکی از آنها آندرانیک تیموریان ملی پوش ایرانی به عنوان بهترین پاسور این تیم در لیگ ستارگان قطر معرفی شد.

طبق آمار ارائه شده آندو در طول بازی هایی که در نیم فصل نخست برای ام صلال انجام داد ۴۸۹ بار پاس داد که از این تعداد ۴۲۳ پاس سالم بود تا او در صدر بهترین پاسورهای تیم قرار بگیرد. بعد از کاپیتان تیم ملی ایران دو ستاره خارجی دیگر یعنی مالیکی با ۴۸۰ پاس و ۴۱۲ پاس سالم دومین پاسور برتر قلمداد می شود و سوزا برزیلی هم با ۴۴۳ پاس و ۳۷۲ پاس سالم سوم است.


این آمار نشان می دهد آندو عملکرد بدی برای ام صلال نداشته و تمامی اخباری که رسانه های قطری در خصوص کنار گذاشتن این بازیکن از لیست نفرات ام صلال منتشر می کردند چندان واقعیت نداشته است. نکته ای که خود آندو هم به آن اشاره داشت و گله مند بود از این که خبرهای نادرستی در خصوص او نقل محافل خبری می شود.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین