بیرانوند با نفتی‌ها عازم ترکیه شد

بیرانوند با نفتی‌ها عازم ترکیه شد

دروازه بان جدایی طلب نفتی ها، امروز در اردوی این تیم حضور پیدا کرد و با نفتی ها عازم ترکیه خواهد شد.


علی رضا بیرانوند که در روزهای اخیر صحبت های زیادی مبنی بر جدایی وی از جمع نفتی ها مطرح شده بود در نهایت به همراه این تیم عازم اردوی ترکیه می شود.

رحیم ایرانیان، سرپرست نفتی ها با تایید این موضوع عنوان کرد: بیرانوند در حال حاضر در محل اردوی تیم است و بلیط خود را تحویل گرفت و به امید خدا به همراه باقی اعضای تیم عازم آنتالیا خواهد شد.

او ادامه داد: از مدت های پیش موضوع جدایی بیرانوند از نظر ما تمام شده بود و دیگر لزومی نمی دیدیم که در این باره صحبتی داشته باشیم. به مدت ۱۰ روز در اردوی آنتالیا حضور خواهیم داشت و در آنجا دو دیدار تدارکاتی نیز خواهیم داشت.

این اتفاق در حالی افتاد که این بازیکن در روزهای اخیر برای دریافت مطالباتش به محل باشگاه نفت رفت و مذاکراتی را انجام داد، مذاکراتی که در نهایت به جدال لفظی ختم شد.

بیرانوند که مهمترین مهره نام برده شده در بازار نقل و انتقالات نیم فصل بود، در مذاکرات خود با نفتی ها در روزهای اخیر دو راه پیش روی آنها گذاشته بود، یکی صدور رضایتنامه وی برای پرسپولیسی ها و دیگر واریز ۵۵ درصد از مبلغ قرارداد وی، اتفاقاتی که گویا هنوز هیچکدام از آنها نیفتاد و البته این دروازه بان در اردوی این تیم شرکت کرد.

باید دید با توجه به رسانه ای شدن درخواست این دروازه بان و کش و قوس او با نفتی ها، با حضور وی در اردوی این تیم در روزهای اخیر چه اتفاقاتی پیش روی او و نفت قرار خواهد گرفت، مسایلی که به نظر می رسد هنوز به اتمام نرسیده است.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین