فرمانده ارشد آجا در جنوب غرب: نیروهای مسلح خوزستان با چشمانی باز توان پاسخگویی به هر توطئه ای را دارند

فرمانده ارشد آجا در جنوب غرب: نیروهای مسلح خوزستان با چشمانی باز توان پاسخگویی به هر توطئه ای را دارند

فرمانده ارشد آجا در جنوب غرب کشور گفت: نیروهای مسلح استان خوزستان با تمام توان آماده پاسداری از مرزهای کشور در منطقه و مقابله با تهدیدات دشمن هستند.
امیر سرتیپ ظریفی در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح خوزستان که با حضور رئیس جمهور در اهواز در حال برگزاری است، با اشاره به توانمندی های نیروهای مسلح در خوزستان برای مقابله با تهدیدات دشمن، اظهار کرد: خوزستان به فرموده امام خمینی (ره) دین خود را به اسلام ادا کرد و اینکه رئیس جمهور در نخستین سفر، در این استان حضور یافته است، مایه برکت برای نیروهای مسلح و مردم خوزستان خواهد بود.
وی با اشاره به توانمندی ها و ظرفیت های موجود در استان خوزستان، افزود: خوزستان به واسطه برخورداری از منابع عظیم انرژی شامل نفت و گاز و همچنین دارا بودن زمین حاصلخیز کشاورزی و و مرزهای آبی موجود در این استان و ارتباط با آب های بین المللی، از جایگاه ویژه ای برخوردار است و در چنین شرایطی طبیعی است که مسئولیت نیروهای مسلح استان در جهت حراست و حفاظت از این استان بیشتر می شود.
ظریفی تصریح کرد: نیروهای مسلح استان باید با تمام توان و هوشیاری کامل و با تکیه بر همه ظرفیت های خود از خوزستان به عنوان سرمایه کشور دفاع کنند و باید با افتخار گفت که امروز نیروهای استان اعم از سپاه، ارتش، نیروی انتظامی، مرزبانی، بسیج و نیروهای اطلاعاتی با تکیه بر بنیان های اعتقادی و با دارا بودن تجربه هشت سال دفاع مقدس در دو حوزه امنیت داخلی و حراست از مرزهای زمینی و دریایی و هوایی استان با چشمانی باز توان پاسخ گویی به هر توطئه ای را دارند.
فرمانده ارشد آجا در جنوب غرب کشور با اشاره به تلاش های انجام شده در زمینه پاکسازی مناطق آلوده به مین خوزستان، ادامه داد: نیروهای مسلح استان با تلاش در این زمینه شهدای بسیاری را تقدیم کرده اند و تلاش صورت گرفته در این زمینه موجبات رشد و شکوفایی کشاورزی استان به واسطه پاکسازی زمین ها و توسعه اقتصاد استان و کشور را فراهم کرده است.
وی اظهار امیدواری کرد که به زودی جشن پاکسازی کامل اراضی آلوده به مین خوزستان برگزار شود.
ظریفی گفت: فرهنگ عظیم به جا مانده در استان خوزستان از سال های دفاع مقدس گنجینه ای تمام نشدنی است که این استان از حفظ آن غافل نبوده و از طرق مختلف از جمله حمایت از کاروان های راهیان و بهره مندی از چهره های انقلابی، به مقابله با جنگ نرم دشمن پرداخته است.
فرمانده ارشد آجا در جنوب غرب کشور اظهار کرد: نیروهای مسلح استان با توکل بر خدا و تکیه بر آموزش های مختلف و سخت نظامی تلاش می کنند که رسالت و مسئولیت سنگینی که در جهت حراست از کشور و استان بر عهده دارند را به شایستگی به انجام برسانند.
وی در پایان از رئیس جمهور خواست که مراتب سلام و ارادت نیروهای مسلح و رزمندگان استان خوزستان را به محضر فرمانده کل قوا برساند.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین