مشاور وزیر نفت: حمایت از تولیدکنندگان ایرانی بهترین راه برای پیروزی در جنگ اقتصادی است

مشاور وزیر نفت: حمایت از تولیدکنندگان ایرانی بهترین راه برای پیروزی در جنگ اقتصادی است
مشاور وزیر و مدیرکل بازرسی وزارت نفت گفت: حمایت از تولید کنندگان ایرانی و اعتماد و تقویت دانش و توان متخصصان داخلی بهترین راهکار مواجهه برای پیروزی در جنگ اقتصادی است.

خبرگزاری فارس: حمایت از تولیدکنندگان ایرانی بهترین راه برای پیروزی در جنگ اقتصادی است

سید رحیم عقیق در حاشیه سفر به مسجدسلیمان با بیان اینکه خدمت کردن به خلق یک نعمت بزرگ است که نصیب هر کسی نمی‌شود، اظهار کرد: مجموعه نفت مسجدسلیمان در دیاری محروم اما با صفا در حال خدمت بوده و باید قدر این نعمت و موهبت بزرگ الهی را بدانند.

وی به راهبرد مستقل بودن در انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: انقلاب کردیم چون می‌خواستیم که مستقل و روی پای خودمان بایستیم و این یعنی پرداخت کردن هزینه‌های مربوطه.

مشاور وزیر و مدیرکل بازرسی وزارت نفت اضافه کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون با دشمنان انقلابمان که نمی‌خواهند استقلال ما را ببینند در حال جنگ هستیم، ابتدا مقابله با تجزیه طلبان و آشوبگران بعد هشت سال جنگ نظامی با دشمن متجاوز بعثی و بعد از آن و تا به اکنون جنگ اقتصادی است.

عقیق در پایان، توجه به توصیه مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی را یک راه خوب و موثر برای شکست فشار دشمنان دانست و تصریح کرد: توجه به اقتصاد داخل و حمایت از تولید کنندگان ایرانی و اعتماد و تقویت دانش و توان متخصصان داخلی بهترین راهکار مواجهه برای پیروزی در جنگ اقتصادی است.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین