مسوولان پاسخگوی گرانی ها باشند ؛ مردم قربانی زیاده خواهی فروشندگان تخم مرغ شده اند!

مسوولان پاسخگوي گراني ها باشند ؛ مردم قرباني زیاده خواهی فروشندگان تخم مرغ شده اند!

دبیر کانون پرورش دهندگان مرغ تخم گذار گفت: فروشندگان زیاده خواهی می‌کنند اما با اجرای حک شدند قیمت بر روی تخم مرغ مشکلات حل خواهد شد.
سید فرزاد طلاکش دبیر کانون پرورش دهندگان مرغ تخم گذار درخصوص وضعیت قیمت تخم مرغ اظهار داشت: درحال حاضر قیمت مرغ درب مرغداری کیلویی ۴ هزار و ۵۰۰ تومان بوده اما لازم به ذکر است که سود امروز مرغداران جبران ضررهای ۹۳ و نه ماهه اول ۹۴ را نمی‌کند.
وی با اشاره به اینکه فروشندگان از افزایش قیمت تخم مرغ گلایه‌هایی دارند گفت: فروشندگان زیاده خواهی می‌کنند چرا که حداکثر سود منطقی آنها باید ۱۵ درصد باشد در حالی که اکنون آنها بالای ۳۰ درصد سود می‌برند.
طلاکش درخصوص صادرات گفت: در صادرات تخم مرغ هیچ مشکلی وجود ندارد و به طور میانگین روزانه ۴۰۰ تن تخم مرغ صادر می‌شود و از طرفی پیش بینی می‌شود که با ادامه این روند حداقل تا پایان سال میزان صادرات به ۸۰ هزار تن برسد.
دبیر کانون پرورش دهندگان با اشاره به پرینت حک شدن قیمت یادآور شد: با توجه به سو استفاده که واسطه‌ها و دلالان از پخش محصول به بنکداری و خرده فروشی می‌برند باید گفت که با حک کردن قیمت بر روی تخم مرغ که در حال اجرا است این مشکلات حل خواهد شد.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین