رائول: انتخاب اولم برای مربی‌گری رئال است

رائول: انتخاب اولم برای مربی‌گری رئال است

رائول، اسطوره باشگاه رئال مادرید عنوان کرد که تنها انتخابش برای مربی‌گری و شروع کارش در این زمینه، رئال مادرید است ولی احتمال بازگشتش به این تیم در ماه‌های پیش رو را رد کرد.


اسطوره رئال در مصاحبه با کادنا سر عنوان کرد که تنها انتخابش برای مربی گری،‌تیمی است که سال‌ها در آن بازی کرد و کاپیتان آن بود.
او گفت:” در حال حاضر به دنبال مدرک مربی گری نیستم. قدم به قدم پیش خواهم رفت. در حال حاضر در مسیر دیگری برای پیشرفت قرار دارم. سازمان لیگ اسپانیا به من این فرصت را داده تا از دیدگاهی متفاوت دنیا را ببینم. حالا کمی آرام تر هستم. هر گاه احساس کنم آماده مربی گری در مادرید هستم،‌ ریسک بزرگش را می‌پذیرم و هدایت آن را بر عهده خواهم گرفت. دوست دارم به رئال کمک کنم ولی فوتبالیست خوب بودن بدین معنا نیست که مربی خوبی نیز خواهید بود. مادرید درها را برای من باز گذاشته است. با رئیس باشگاه روابط خوبی دارم ولی هنوز زمان بازگشتم فرا نرسیده است. اگر بخواهم در باشگاهی کار کنم،‌انتخاب اولم رئال خواهد بود. درباره همه چیز صحبت شده است: سرمربی، مدیر ورزشی،‌رئیس باشگاه. باید ببینیم چطور می‌شود. هیچ کدام را رد نمی‌کنم.”

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین