شاه‌علیدوست: تیموریان بهترین برای جایگزین نکونام بود

شاه‌علیدوست: تیموریان بهترین برای جایگزین نکونام بود

هافبک باتجربه نارنجی‌پوشان معتقد است بهترین گزینه برای جانشینی جواد نکونام آندرانیک تیموریان و این بازیکن وزنه مفیدی برای سایپا محسوب می‌شود.


روزبه شاه‌علیدوست در مورد شکست مقابل پرسپولیس و حذف از جام شهدا گفت: ما توانستیم خیلی زود به گل برسیم ولی در ادامه یک مقدار بازی از زیر دستمان در رفت ولی خدا را شکر این دیدار حالت بازی دوستانه داشت و ما می‌توانیم از طریق آن اشکالاتمان را برطرف کنیم. بازی خوبی بود و هر دو تیم با قوا آمده بودند و برای اینکه نام جام شهدا بود، با قدرت در آن شرکت کردیم تا ارزش و اعتبارش بالا برود.

او در مورد اینکه چرا قبل از بازی گفته شد سایپا از جام شهدا انصراف داده ولی آنها در نهایت در این جام شرکت کردند ادامه داد: راستش من خبر ندارم و باشگاه در جریان است ولی طبق برنامه‌ای که مربی داده بود، از اول قرار بود جمعه با پرسپولیس بازی کنیم و اگر در این جام ماندگار شدیم دوشنبه یا سه‌شنبه مقابل دیگر حریفمان به میدان برویم.

هافبک دفاعی نارنجی‌پوشان در مورد جدایی جواد نکونام از جمعشان نظرش را اینگونه بیان کرد: امیدوارم آقای نکونام هرجا که هست موفق باشد. نکات خوبی را از ایشان یاد گرفتیم و به عنوان یک کوچکتر درس‌های زیادی را از آقای نکونام گرفتم.

این بازیکن همچنین در مورد جدایی ۳ مهره دیگرشان یعنی محمدزاده، سالاری و نوروزی می‌گوید: امیدوارم رضا در تیم پیکان موفق باشد. محمدزاده هم پارسال به مراتب شرایطش بهتر بود و امسال شرایطش به گونه‌ای شد که کمتر به او بازی رسید و صلاح دانست جدا شود، امیدوارم در ذوب‌آهن موفق باشد و سالاری هم بازیکن جوانی است و امیدوارم روزهای خوبی در پدیده داشته باشد.

بازیکن نارنجی‌پوشان در مورد جذب آندرانیک تیموریان و مهدی دغاغله گفت: آقای تیموریان بهترین گزینه برای جایگزینی نکونام بود. او دیروز هم ۲۰، ۳۰ دقیقه هم برای تیممان بازی کرد و قطعا در ادامه هماهنگ‌تر می‌شود. من نمی‌توانم در مورد کارهای فنی آقای تیموریان اظهارنظر کنم چون کارنامه او مشخص است این بازیکن وزنه خیلی مفیدی برای سایپا محسوب می‌شود. دغاغله هم دیروز از زمانی که به زمین آمد خوب کار کرد و او در مدت حضورش در پرسپولیس اسیر مصدومیت بود و در فولاد هم بدشانسی آورد. امیدوارم که در تیم ما بدرخشد. او یک فوتبالیست خوب و قوی است.

شاه‌علیدوست در پایان در مورد اینکه برانکو سایپا را یکی از مدعیان قهرمانی به شمار آورده افزود: باعث افتخار است که آقای برانکو ما را جزو مدعیان می‌‌داند. او مربی بزرگی است امیدوارم در ادامه راه خوب مدیریت شویم و بتوانیم شرایط را نگه داریم و بتوانیم سایپا را به بهترین جایگاهش برسانیم.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین