مهدوی خبر داد؛ برگزاری محافل جمع‌خوانی قرآن در حرم حضرت معصومه(س)/ پخش از شبکه قرآن سیما

مهدوی خبر داد؛ برگزاری محافل جمع‌خوانی قرآن در حرم حضرت معصومه(س)/ پخش از شبکه قرآن سیما
سرپرست گروه محافل و مراسم شبکه قرآن سیما با اشاره به برگزاری محفل جمع‌خوانی قرآن در حرم حضرت معصومه(س) از سال آینده، گفت: با توجه به مأموریت‌های ما این محافل باشکوه از شبکه قرآن سیما پخش خواهد شد.

خبرگزاری فارس: برگزاری محافل جمع‌خوانی قرآن در حرم حضرت معصومه(س)/ پخش از شبکه قرآن سیما

برخی از محافل قرآنی حرم حضرت معصومه(س) به ویژه در مناسبت‌های خاص از شبکه قرآن سیما پخش می‌شود اما با تغییر مدیریت در این شبکه و لزوم توجه به محافل قرآنی، شبکه قرآن سیما و مسئولان حرم حضرت معصومه(س) با امضای تفاهم‌نامه سعی در ایجاد فضایی مناسب برای پخش محافل قرآنی در رسانه ملی کردند.

محمدامین مهدوی سرپرست گروه محافل و مراسم شبکه قرآن سیما در گفت‌وگو با خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: انعکاس اخبار قرآنی از اهمیت زیادی برخوردار است و یکی از مأموریت‌های اصلی شبکه قرآن سیما پوشش چنین محافل و مراسمی است.

وی با بیان اینکه بر اساس تفاهم‌نامه مشترک شبکه قرآن و مسئولان حرم حضرت معصومه(س) ۱۲ محفل قرآنی در حرم بانوی کریمه اهل‌بیت(ع) برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: در طول سال ۱۲ محفل باشکوه قرآنی در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود؛ همچنین قرار شد لیگ قرآنی برای حافظان برپا خواهد شد.

مهدوی از برگزاری جمع‌خوانی قرآن کریم در حرم حضرت معصومه(س) خبر داد و گفت: از سال آینده برنامه جمع‌خوانی قرآن کریم در حرم حضرت معصومه(س) برای حافظان و مشتاقان برگزار می‌شود و این محافل از شبکه قرآن سیما پخش خواهد شد.

سرپرست گروه مراسم و محافل شبکه قرآن سیما با اشاره به اهمیت تحکیم خانواده قرآنی نیز افزود: در این جمع‌خوانی قرآن کارشناسان مربوطه هم حضور خواهند داشت تا به بررسی سرفصل‌های جامعه امروزی به ویژه آیاتی با محوریت خانواده بپردازند.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین