«دی‌کاپریو» ۳.۴ میلیون دلار به اکوادور کمک مالی می‌کند!

«دی‌کاپریو» ۳.۴ میلیون دلار به اکوادور کمک مالی می‌کند!

بازیگر معروف آمریکایی در راستای حمایت از مناطق حفاظت‌شده منطقه‌ «آمازونیا» اکوادور، مبلغ ۳.۴ میلیون دلار به این کشور کمک مالی می‌کند.

خبرگزاری فارس: «دی‌کاپریو» ۳.۴ میلیون دلار به اکوادور کمک مالی می‌کند

«لئوناردو دی‌کاپریو» بازیگر معروف آمریکایی در حمایت از مناطق حفاظت شده منطقه‌ «آمازونیا» اکوادور که تحت تاثیر بهره برداری از نفت قرار گرفته است، مبلغ ۳٫۴ میلیون دلار را به دولت اکوادور اعطا خواهد کرد.

وی در نشست مجمع جهانی اقتصاد در «داووس» که ۱۹ ژانویه در سوئیس برگزار شد اعلام کرد: هرگز نمی‌توان جایگزینی برای این اکوسیستم‌های پیچیده پیدا کرد؛ آن‌ها پایه و اساس اقتصاد جهانی ما هستند و همانطور که می‌دانید بدون آن‌ها زندگی ما به راحتی دچار اخلال می‌شود.

بازیگر اصلی فیلم «تایتانیک» در اظهارات خود گفت: برای مشارکت در طرح‌های حفاظت از محیط زیست در سراسر جهان آماده اعطای ۱۵ میلیون دلار دیگر نیز هستم.

طبق گزارش‌های دریافتی ۳٫۴ میلیون دلار مبلغ اعطایی «دی‌کاپریو» به منظور حمایت از مردم بومی در دفاع از سرزمین آن‌ها در مقابل حفاری چاه‌های نفت به دولت اکوادور اعطا خواهد شد.

«دی‌کاپریو» همچنین مبلغی در حدود ۶ میلیون دلار را برای نظارت در بخش ماهیگیری تجاری، ۳٫۲ میلیون دلار برای حفاظت از جنگل‌های انبوه صنعت روغن نخل، ۱ میلیون دلار برای حفظ صخره‌های مرجانی در سواحل «سیشل» و ۱٫۵ میلیون دلار برای ترویج بهره‌گیری از انرژی‌های تجدیدپذیر در آمریکا اعطا کرده است.

برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد در مراسم «گلدن گلوب» سال ۲۰۱۶ برای فیلم «بازگشته» به دلیل حمایت‌های مالی خود در دفاع از محیط زیست نیز چهره شناخته شده‌ای به شمار می‌آید.

«دی‌کاپریو» در اجلاس آب و هوا که از سوی سازمان ملل متحد در سپتامبر سال ۲۰۱۴ برگزار شد، طی سخنانی از رهبران جهانی خواست که تمام تلاش خود را برای مقابله با گرم شدن زمین که زندگی بشریت را به شدت تهدید می‌کند، به کار گیرند.

بازیگر معروف آمریکایی همچنین خاطر نشان کرد: در صورتی که روسای دولت و دولت‌ها فراخوان مقابله با گرم شدن کره زمین را جدی نگیرند بی شک به عنوان مسببین اصلی آسیب‌های ناشی از بروز پدیده‌های آب و هوایی در زمین شناخته خواهند شد.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین