توسط اداره کل استاندارد خوزستان صورت گرفت؛ توقیف ۱۱ محصول مختلف لوازم برقی و الکتریکی در خوزستان

توسط اداره کل استاندارد خوزستان صورت گرفت؛ توقیف 11 محصول مختلف لوازم برقی و الکتریکی در خوزستان
مدیرکل استاندارد خوزستان گفت: در ۹ ماه امسال تعداد ۱۱ محصول انواع لوازم برقی و الکتریکی را از سطح فروشگاه‌ها و مراکز تولیدی استان، به علت فروش و عرضه محصولات غیر استاندارد و یا جعل نشان استاندارد توقیف و جمع‌آوری شد.

خبرگزاری فارس: توقیف 11 محصول مختلف لوازم برقی و الکتریکی در خوزستان

رضا دهدشتی‌زاده با اعلام این خبر اظهار کرد: یکی از برنامه‌های جدید اداره کل استاندارد دقت در مرغوبیت کالاهای مصرفی عرضه شده برای مردم است و در این زمینه بازرسی‌های جدی توسط کار‌شناسان این اداره کل صورت می‌گیرد.

وی با اعلام اینکه بیش از ۱۱ محصول مختلف الکتریکی و برقی فاقد استاندارد در سطح استان خوزستان توقیف و جمع‌آوری شده است خاطرنشان کرد: از جمله این محصولات می‌توان به «بخاری برقی، ۴۵ عدد سبزی خردکن، ۳۵ عدد انواع محافظ برقی کولر و یخچال، ۲۳۶ عدد انواع لامپ کم مصرف و رشته‌ای، یک هزار و پنچ عدد انواع دوشاخه ساده و ارت دار و ۷۳۶ عدد انواع سیم سیار سه و چهارخانه و رابط تبدیل سه به دو» اشاره کرد.
مدیرکل استاندارد استان خوزستان در ادامه از همشهریان و هم استانی‌ها خواست در صورت مشاهده کالای مغایر با استاندارد و یا با کیفیت پایین مراتب را از طریق سامانه ۱۵۱۷ با این اداره کل درمیان بگذارند.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین