مدیر گلادباخ:با پول‌های انگلیسی مقابله کنیم

مدیر گلادباخ:با پول‌های انگلیسی مقابله کنیم

مدیر گلادباخ:با پول‌های انگلیسی مقابله کنیم

مدیر گلادباخ هزینه‌های نجومی باشگاه‌های انگلیسی که موجب وسوسه بازیکنان بوندسلیگایی شده را نگران‌کننده خواند.


مکس ابرل ،مدیر باشگاه بروسیا مونشن‌گلادباخ، تحولات بازار نقل و انتقالات را با دغدغه زیاد پیگیری می‌کند. او در گفتگو با “زود دویچه سایتونگ” اذعان کرد:” وقتی می‌بینی وضعیت به گونه‌ای پیش می‌رود که بزودی قرارداد ده میلیون یورویی دیگر محلی از اعراب نخواهد داشت، کم کم جا دارد زنگ خطر را بشنوی. آن وقت است که ورزش مردمی فوتبال باید مراقب باشد که در مسیر تحولش راه را اشتباه نرود.”
او با انتقاد از مبالغ گزافی که باشگاه‌های انگلیسی به لطف قراردادهای کلان تلویزیونی‌شان در بازار نقل و انتقالات هزینه می‌کنند افزود:” این رویکرد یک چیزی آن طرف‌تر از مسخره است! چه می‌توان گفت. من خیلی وقت‌ها هیچ انتخابی ندارم.
ترانسفرهایی هست که مد نظر قرار می‌دهم اما از قبل می‌دانم، یا باید سر کیسه را شل کرده و با این ارقام رقابت کنم، یا اینکه از پیش بازنده‌ام. من از تیم‌های بوندسلیگایی خواهش می‌‌کنم برای اینکه قدرت رقابت خود در عرصه بین‌المللی را در درازمدت تضمین کنند، یک تدبیری بیاندیشند.
البته می‌توان اینطور هم نگاه کرد که ما با تربیت و پرورش بازیکنان جوان عالی و آینده‌دار، آنها را می‌توانیم به تیم‌های انگلیسی بدهیم تا پول‌های آنها به بوندسلیگا سرازیر شود؛ آن وقت ما هم می‌توانیم از حق پخش تلویزیونی در انگلستان متنفع شویم.”

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین