شهردار خرمشهر عنوان کرد؛ بدهی ۱۵۰ میلیاردی شهرداری خرمشهر

شهردار خرمشهر عنوان کرد؛ بدهی 150 میلیاردی شهرداری خرمشهر
شهردار خرمشهر از بدهی ۱۵۰ میلیاردی این ارگان به سازمان‌های تأمین اجتماعی و امور مالیاتی خبر داد.

خبرگزاری فارس: بدهی 150 میلیاردی شهرداری خرمشهر/ دخل‌وخرج ما به‌هم نمی‌خورد

محمدعلی دوایی‌فر درباره وضعیت این ارگان از زمان حضور وی در سمت شهرداری خرمشهر تاکنون، اظهار کرد: در این مدت تمام ظرفیت‌ها، نقاط ضعف، شناسایی و به دلیل کمبود امکانات و اختیارات برخی مسائل روی زمین مانده‌اند که مستلزم این است تا مدیران به این شهر نگاه ویژه داشته باشند.

وی از بدهکاری ۱۵۰ میلیارد تومانی شهرداری خرمشهر به سازمان تأمین اجتماعی و امور مالیاتی شهرستان خبر داد و گفت: در آمد شهرداری خرمشهر ۵۰۰ میلیون تومان است درحالی‌که  ۲٫۵ میلیارد تومان مجموع حقوق کارکنان آن در طول سال است که با هیچ منطقی رسیدگی به امور شهرداری امکان‌پذیر نیست.

شهردار خرمشهر تصریح کرد: بدهی ۳۸ میلیاردی به سازمان تأمین اجتماعی می‌تواند برای کارکنان ایجاد مشکل کند و باید هر چه سریع‌تر برای این موضع چاره‌ای اندیشیده شود.

دوایی فر افزود: مردم خرمشهر اسیر طرح تفضیلی شده‌اند و تمام زمین‌های مردم با کاربری خدماتی تعیین‌شده است که امکان انجام کار و سرمایه‌گذاری از مردم گرفته می‌شود.

وی تفکیک اراضی از سوی اداره مسکن و شهرسازی و عدم بخشودگی ۵۰ درصد عوارض را از جمله عمده مشکلات این حوزه عنوان و اشاره کرد: در تفکیک اراضی انجام‌شده امکان تردد خودروها و حتی خودروهای حمل زباله برای ارائه خدمات به برخی مناطق وجود ندارد که از مسئولان ادارات مسکن و شهرسازی می‌خواهیم در صورت امکان اراضی با فاصله را به ما دهند تا آنها را تسطیح و نسبت به درختکاری در آنها اقدام کنیم.

شهردار خرمشهر اشاره کرد: شهرداری خرمشهر به تنهایی قادر به انجام این‌گونه عملیات است، تاکنون شهرداری تهران کمک‌های شایانی در راستای عمران و آبادانی خرمشهر به انجام رسانده است.

دوایی‌فر در پایان از سازمان منطقه آزاد اروند خواست تا بیشتر به شهرداری خرمشهر بهاء داده و اجرای عملیات عمرانی را به این ارگان اختصاص دهد تا ارزش‌افزوده کار نیز در شهرستان باقی و هزینه شود.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین