کلوپ: نباید به فصل‌های گذشته فکر کنیم

کلوپ: نباید به فصل‌های گذشته فکر کنیم

کلوپ: نباید به فصل‌های گذشته فکر کنیم

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول عنوان کرد که هوادران تیمش باید دیدار نیمه نهایی فصل گذشته مقابل چلسی را پیش از تقابل تیمشان با استوک سیتی در جام اتحادیه فراموش کنند.


لیورپول امروز در حالی به مصاف استوک خواهد رفت که با برتری ۱-۰ از زمین حریف پا به دیدار برگشت خواهد گذاشت. آنها فصل گذشته توسط چلسی در این مرحله حذف شدند و در جام حذفی نیز با شکست مقابل استون ویلا کنار رفتند ولی کلوپ معتقد است که هواداران نباید به فصل‌های گذشته نگاه کنند.

او گفت:” همه چیز نسبت به فصل گذشته تغییر کرده است. اگر می‌خواهید مشکل را حل کنید،‌ می‌توانید موضوع آن را مطرح کرده،‌راجع به آن صحبت کنید،‌راه حلی بیابید و با آن روبرو شوید. دیگر گزینه این است که بیخیال آن شوید و بگویید که «فقط همان دفعه اینطور شد» و خود را برای دیدار نیمه نهایی آماده کنید. خیلی به گذشته فکر نکنید. فکر کردن به گذشته کمکی به ما نمی‌کند. فصل گذشته،‌نمی‌دانم چرا ولی در نیمه نهایی اوضاع به ضرر ما پیش رفت. تنها چیزی که در ذهن من است شکست تیممان است. ما باید روی این بازی کاملا متمرکز باشیم. این تنها راه پیروزی است. این یک تیم متفاوت،‌یک شرایط متفاوت، یک مربی متفاوت و یک حریف متفاوت است. فصل گذشته استوک نبود بلکه چلسی بود. حالا اوضاع فرق کرده است و باید به آن فکر کرد.”

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین