فرماندار اندیمشک تاکید کرد؛ لزوم برنامه‌ریزی دقیق برای کاهش تلفات در زمان بروز حوادث غیر مترقبه

فرماندار اندیمشک تاکید کرد؛ لزوم برنامه‌ریزی دقیق برای کاهش تلفات در زمان بروز حوادث غیر مترقبه
فرماندار اندیمشک بر لزوم برنامه‌ریزی دقیق از سوی مسئولان دستگاه‌های اجرایی برای کاهش تلفات و تبعات حوادث غیر مترقبه در این شهرستان تاکید کرد.

خبرگزاری فارس: لزوم برنامه‌ریزی دقیق برای کاهش تلفات در زمان بروز حوادث غیر مترقبه

حمیدرضا گودرزی ظهر امروز در نشست ستاد حوادث غیرمترقبه این شهرستان با تاکید بر برنامه‌ریزی دقیق از سوی مسئولان دستگاه‌های اجرایی، اظهار کرد: برنامه ریزی دقیق در این زمینه موجب کاهش تلفات و تبعات ناشی از این قبیل حوادث در سطح شهرستان خواهد شد.

وی افزود: تعیین جانشین از سوی مسئولان دستگاه‌های خدمات رسان و معرفی به ستاد حوادث غیرمترقبه شهرستان از جمله این برنامه‌ریزی‌هاست.

فرماندار اندیمشک اضافه کرد: بالا بردن توان نیروهای دستگاه‌های خدمت رسان و ارائه آموزش‌های لازم مردم در برخورد با حوادث احتمالی نقش مهمی در کاهش تلفات ناشی از حوادث غیرمترقبه دارد.

گودرزی یادآور شد: باید برنامه‌ریزی دقیق در راستای مقابله با حوادث احتمالی در دستور کار اعضای ستاد حوادث غیرمترقبه شهرستان قرار گیرد تا در صورت بروز حوادث بتوانیم تلفات و همچنین خسارات مالی و جانی را کاهش دهیم.

رئیس ستاد مدیریت بحران اندیمشک در پایان بیان کرد: تعامل و هم‌افزایی همه دستگاه‌های اجرایی با ادارات خدمات رسان تاثیر زیادی در جهت رفع مشکلات احتمالی در زمان بروز حوادث غیرمترقبه دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در این نشست در خصوص راهکاری‌های کاهش تلفات جانی و مالی در زمان بروز حوادث غیرمترقبه بحث و تبادل نظر شد.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین