استاندار خوزستان:عامل ناکامی خوزستان در برخی فعالیت ها به روز نبودن تفکرهاست

استاندار خوزستان:عامل ناکامی خوزستان در برخی فعالیت ها به روز نبودن تفکرهاست

استاندارخوزستان گفت: ناکام ماندن برخی طرح ها و فعالیت ها در خوزستان به دلیل این است که ساختارها جدید شده اما تفکرها به روز نیست.

به گزارش ایرنا عبدالحسن مقتدایی سه شنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه خوزستان در محل سرسرای اداری استانداری بیان کرد: با ساختارهای جدیدی که در خوزستان ایجاد شده، نباید روابط و عملکردها در استان همچون گذشته باشد و باید بر اساس نظرات به روز کارشناسی به فعالیت پرداخت.
وی بیان کرد: برای ایجاد تفکر جدید نیاز به مطالعه و پژوهش بیشتر است و باید یک تحول در نوع تفکر در خوزستان ایجاد شود.
استاندار خوزستان افزود: امسال در بحث کارون و مشکلات در این حوزه توفیقاتی را به دست آوردیم که می توان به ایجاد یک ردیف بودجه برای رودخانه کارون به مبلغ ۷۷ هزار میلیارد ریال عنوان کرد.
مقتدایی گفت: هر چند خوزستان با مشکلاتی روبه رو است و امسال بودجه این استان ۱۵٫۵درصد نسبت به پارسال کاهش داشت اما برای داشتن آینده ای روشن در خوزستان باید از هر ظرفیتی استفاده کرد.
وی افزود: خوزستان صاحب برنامه آمایش است و هرگونه طرح در آمایش باید به عنوان یک اصل قبول شود تا بر اساس طرح آمایش در خوزستان حرکت شود.
استاندار خوزستان در ادامه گفت: برای پیشبرد و اجرای پروژه های ورزشی در خوزستان، دستگاه های اجرایی در پرداخت یک درصد سهم خود به پروژه های ورزشی همکاری داشته باشند.
مقتدایی گفت: برای جلوگیری از انجام ناهنجاری های اجتماعی در خوزستان توسط جوانان باید محیط های ورزشی و با نشاط را توسعه داد و موقعیت لازم را برای جوانان فراهم کرد که تفریح های سالم داشته باشند.
وی با اشاره به بخش بهداشت و درمان خوزستان بیان کرد: اورژانس ها به تنهایی بخش مهمی از حوزه بهداشت و درمان هستند که باید به صورت کاملا تخصصی به این بخش توجه شود.
وی افزود: برای کاهش مرگ و میر باید بخش های اورژانس بیمارستان ها را مجهز کرد و برای کاهش ۵۰ درصدی مرگ و میر در جاده ها اورژانش جاده ای مجهز و فعالی باید در استان وجود داشته باشد.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین