مانچینی: اینتر در بحران قرار ندارد

مانچینی: اینتر در بحران قرار ندارد

روبرتو مانچینی، سرمربی اینترمیلان با وجود نتایج ضعیف اخیر،عنوان کرد که تیمش در بحران قرار ندارد.


پس از شکست ۲-۱ خانگی مقابل لاتزیو،‌اینتر تنها یک پیروزی در سری آ کسب کرده و صدر جدول را نیز از دست داده است. حالا در رده ی چهارم قرار گرفته و ۶ امتیاز با صدرنشین فاصله داردامروز نراتزوری به مصاف میلان خواهد رفت و مانچینی مطمئن است تیمش به زودی روند خوبی پیش خواهد گرفت.
او گفت:” ژانویه ماه عجیبی برای همه است زیرا نقل و انتقالات در جریان است،‌همچنین در طول فصل هم احتمال لغزش هر تیمی وجود دارد. لیگ یک رقابت طولانی است و ما تا ۶ ژانویه در صدر جدول بودیم بنابراین می‌توانیم به راحتی به صدر برگردیم. بحرانی وجود ندارد. ما نتیجه ای که لایقش بودیم را کسب نکردیم. چند بازی را به طرز عجیبی باختیم. هیچگاه تا به حال تجربه نکرده بودم که دو یا سه پنالتی در دقایق پایانی به ضرر تیم ما گرفته شده باشد. خوشبختانه هنوز نزدیک به صدر هستیم. بازی امروز مهم است ولی تعیین کننده نیست. پیروزی می‌تواند به ما کمک کند اعتماد به نفس بیشتری داشته باشیم و آرام باشیم ولی در نهایت، تنها ۳ امتیاز مهم است.
می‌دانیم میلان در فرم بهتری قرار دارد ولی هر نتیجه ای در دربی ممکن است. اریک توهیر (مالک اینتر) مثل ما ایتالیایی ها نیست که با یک شکست خوابش نبرد و همه چیز را به هم بریزد. او می‌داند که مسیری وجود دارد و زمان نیاز است و ما هم تا به اینجا از عملکردمان راضی هستیم. ما اینتر هستیم و هدفمان صدر جدول است.”

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین