سرلشگر فیروزآبادی: نیروی دریایی ارتش به تمام اهداف رزمایش ولایت ۹۴ رسیده است

سرلشگر فیروزآبادی: نیروی دریایی ارتش به تمام اهداف رزمایش ولایت ۹۴ رسیده است

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه نیروی دریایی تجهیزات و طرح های راهبردی مناسبی را در رزمایش ولایت ۹۴ بکار گرفته، گفت: این نیرو توانسته تمام منطقه رزمایش را تحت اقتدار خود درآورد.

سرلشکر فیروز آبادی، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه مراسم روز پایانی رزمایش بزرگ دریایی ولایت ۹۴ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: نیروی دریایی ارتش با همت بلند خود توانسته به تمام اهدافش دست یابد.

وی با بیان اینکه نیروی دریایی ارتش با همت بلند خود تجهیزات و طرح های راهبردی مناسبی را در رزمایش ولایت ۹۴ بکار گرفته، افزود: این نیروی راهبردی توانسته تمام منطقه رزمایش را در آب های جنوب کشور تحت اقتدار ناوهای خود در آورده و به خوبی به اهداف خود دست یابد.

سرلشگر فیروزآبادی تصریح کرد: آنچه که تاکنون در این رزمایش به اجرا گذاشته شده تمام اهداف رزمایش را در خود داشته ضمن اینکه نمایشی از اقتدار نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بوده است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح همچنین گفت: یکی از نقاط قوت این رزمایش انجام یک کار عملی و عملیات مشابه آنچه به صورت واقعی در تهدیدات وجود دارد می باشد و الحمدلله این روش نوینی است که در نیروی دریایی ارتش به وجود آورده و باعث شده این نیرو بتواند به اهداف راهبردی خود دست یابد.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین