فروتن: «عادت نمی‌کنیم» غافلگیر کننده است

فروتن: «عادت نمی‌کنیم» غافلگیر کننده است

محمدرضا فروتن در خصوص بازی در فیلم «عادت نمی‌کنیم» گفت: این فیلم افتخار کارنامه من است و فکر می‌کنم انسجامی غافلگیرکننده دارد.

خبرگزاری فارس: فروتن: «عادت نمی‌کنیم» غافلگیر کننده است

محمدرضا فروتن حاضر در کاخ مردمی جشنواره فیلم فجر درباره نقش‌آفرینی در فیلم «عادت نمی‌کنیم» اظهار داشت: این فیلم افتخار کارنامه من است، من اکثر نقش‌هایی که تا کنون بازی کردم را دوست دارم و البته نقشم در این فیلم هم برایم دوست داشتنی بود   و فکر می‌کنم انسجام فیلم غافلگیرکننده است.

 وی در ادامه در خصوص همبازی شدن با هدیه تهرانی در این فیلم  گفت: شانزده سال پیش در فیلم قرمز که فیلمی خاطره‌انگیز بود با خانم تهرانی همبازی بودم و الان بعد از گذشت سال‌ها از بودن ایشان در این کار خوشحالم.

فروتن در پایان صحبت‌هایش گفت دوست داشتم اولین نمایش فیلم را با مردم ببینم و نظرشان در مورد فیلم بگویند بنابراین به اینجا آمدم لذت تماشای فیلم با حضور مردم برایم دو چندان شود.

به گزارش فارس، فیلم سینمایی «عادت نمی کنیم» دومین ساخته ابراهیم ابراهیمیان در بخش سودای سیمرغ سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد.

هدیه تهرانی و محمدرضا فروتن در نقش سیما و احمدرضا در فیلم «عادت نمی کنیم» بازی می کنند. داستان «عادت نمی کنیم» درباره احمدرضا مقدم، استاد برجسته دانشگاه است که به واسطه شک مهتاب همسرش، مسیر تازه ای پیش روی خود می‌یابد، این شک در بستر خانواده ریشه می‌دواند و به آرامی همه داشته‌های احمدرضا را تحت الشعاع قرار می‌دهد.

 «عادت نمی کنیم» مضمونی اجتماعی و شهری دارد و درباره به وجود آمدن تنش میان دو خانواده از دو طبقه مختلف اجتماعی است.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین