گردشگری خوزستان با نگاه ویژه دولت رونق می گیرد

گردشگری خوزستان با نگاه ویژه دولت رونق می گیرد

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان گفت: گردشگری در خوزستان با نگاه ویژه ای که رییس جمهور و استاندارخوزستان به این بخش دارند رونق خوبی خواهد یافت.
افشین حیدری اظهار داشت: بی شک نظرات اعلام شده رییس جمهور و استاندار خوزستان در گفت وگوی خبری صدا و سیمای خوزستان نشان از نظر بلندی است که ایشان به صنعت گردشگری دارند و بر این اساس به آینده روشن میراث فرهنگی و گردشگری خوزستان امیدوار هستیم.
وی افزود: نظرات مبتنی بر دید کارشناسی رییس جمهور در گفت وگوی تلویزیونی باعث ایجاد شور و شادی بسیار زیادی در بین انجمن های دوستدار میراث فرهنگی خوزستان شده است و به این دلیل بی صبرانه انتظار تحقق این نظرات را دارند.
حیدری خاطر نشان کرد: توجه به صنعت گردشگری برای رونق و توسعه خوزستان، توجه به سرمایه گذاری بخش خصوصی در رونق بخشیدن به میراث فرهنگی خوزستان که این مساله از دیدار رییس جمهور با سرمایه گذاران بخش خصوصی و فعالان اقتصادی به خوبی قابل مشاهده است، نظرات کاربردی رییس جمهور درباره صنعت گردشگری خوزستان و … همگی می تواند چراغ راه استان در توسعه گردشگری باشد.
وی افزود: صنعت گردشگری به زیرساخت های زیادی نیاز دارد که استاندارخوزستان در بیان نظراتشان درباره گردشگری خوزستان به آن اشاره کردند و بی شک گره توسعه خوزستان در گرو استفاده هرچه بیشتر از بخش خصوصی برای افزایش ظرفیت هتل های استان است.
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان گفت: تاکنون در به کارگیری بخش خصوصی در استان خوزستان و میراث فرهنگی تلاش بسیار زیادی به کار گرفته شده است ولی این تلاش ها با سخنان امید بخش رییس جمهور محترم و استاندار معظم روز به روز بیشتر خواهد شد.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین