آیت‌ا… فرحانی: پیام شهدای مدافع حرم ولایت‌مداری و اطاعت محض از ولایت‌فقیه است

آیت‌ا... فرحانی: پیام شهدای مدافع حرم ولایت‌مداری و اطاعت محض از ولایت‌فقیه است
آیت‌ا… فرحانی گفت: پیام شهدای مدافع حرم ولایت‌مداری و اطاعت محض از ولایت‌فقیه است.

خبرگزاری فارس: پیام شهدای مدافع حرم ولایت‌مداری و اطاعت محض از ولایت‌فقیه است
آیت‌ا… عبدالکریم فرحانی ظهر امروز در آیین تشییع دو تن از شهدای مدافع حرم در اندیمشک، اظهار کرد: همه شهدای مدافع حرم برای ما پیام دارند و مهمترین پیام آنان ولایت‌مداری و پیروی محض از ولایت‌فقیه است.

وی افزود: شهدا برای این می‌آیند که آرمان‌ها و اهداف متعالی نظام مقدس ما را تقویت کنند.

معاون آموزش حوزه‌های علمیه کشور اضافه کرد: در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تقدیم سه شهید مدافع حرم از سوی مردم اندیمشک تجدید عهد و پیمان مردم ولایت‌مدار این شهرستان با رهبری انقلاب و شهداست.

وی خاطر نشان کرد: این شهدا وسیله اتصال ما با ولایت فقیه هستند و این موضوع در وصیت‌نامه‌های این شهدای عزیز به خوبی نمایان است.

آیت‌ا… فرحانی یادآور شد: امروز حضور هزاران نفر از مردم اندیمشک در این مراسم باشکوه بیانگر این موضوع است که این مردم آماده هستند همانگونه که در هشت سال دفاع مقدس یکهزار شهید تقدیم نظام کردند برای دفاع از حریم اهل‌بیت(ع) نیز حاضر به تقدیم یکهزار شهید دیگر هستند.

وی گفت: ملت همچنان با صلابت و استوار در دفاع از حریم ولایت و اهل بیت(ع) محکم ایستاده و تا پای جان از آرمان‌های انقلاب و شهدا دفاع خواهد کرد.

معاون آموزشی حوزه‌های علمیه کشور در پایان بیان کرد: امروز همه وظیفه داریم که گوش به فرمان ولایت فقیه باشیم و با حفظ وحدت و ادامه دادن راه شهدا مسیر انقلاب را آگاهانه و با بصیرت ادامه دهیم.

سردار شهید احمد مجدی‌نسب مدیر عملیات لشکر عملیاتی ۷ ولیعصر(عج) خوزستان به همراه همرزمانش، شهیدان حبیب رحیمی‌منش و احمد الیاسی‌حاجیوند در عملیات آزادسازی شهرهای نبل و الزهرا، در مبارزه با گروه‌های سلفی و تکفیری و در راه دفاع از حریم اهل‌بیت(ع) آسمانی شد.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین