بیش از ۷۰ درصد از فیلمبرداری «منا…بی برگشت!» انجام شد

بیش از 70 درصد از فیلمبرداری «منا...بی برگشت!» انجام شد

بیش از ۷۰ درصد از فیلمبرداری فیلم مستند سینمایی «منا ..بی برگشت!» به نویسندگی وکارگردانی فرید ولی‌زاده انجام شد این فیلم برای حضور در بخش بین الملل جشنواره فجر آماده می‌شود.

خبرگزاری فارس: بیش از 70 درصد از  فیلمبرداری «منا...بی برگشت!» انجام شد

تا کنون بیش از ۷۰ درصد از فیلمبرداری این فیلم به پایان رسیده و گروه در حال حاضر در لوکیشن داخلی واقع در دهکده فرحزاد در حال تصویربرداری ادامه سکانس های این فیلم هستند،همچنین این فیلم برای حضور در چند جشنواره خارجی و داخلی آماده می شود  و برای حضور در جشنواره بین الملل فجر نیز آماده می‌شود.

فیلمبرداری این فیلم بخاطر شرایط جوی متناسب با  رخ داد فاجعه منا در روزهای آفتابی و صاف تهران در حال انجام است وچنانچه شرایط جوی پایدار باشد تا روز ۲۲ بهمن فیلمبرداری این فیلم به اتمام می‌رسد.

فیلم مستند سینمایی «منا،.. بی برگشت !» که به زاویه جدیدی از فاجعه منا بر اساس قصه ای مستند می‌پردازد.داستان این فیلم در رابطه با تدارک مراسم ولیمه حاج محسن توسط خانواده‌اش است که در حین این تدارک……..

همچنین در این فیلم در کنار شخصیت‌های واقعی داستان از بازیگران دیگری در شکل گیری این فیلم برای به تصویر کشیدن هر چه بهتر روایت قصه و حس عمیق مخاطب استفاده خواهد شد.تیتراژ پایانی این فیلم توسط یکی از خوانندگان مردمی در حال ساخت است.

برخی از عوامل  قطعی این فیلم عبارتند از:بازیگران:حسین فتحی زاده/مبینا نامور/ آرش محمد خانی /مریم فتحی زاده /سلمان علیزاده /مجید مظفری/حامد ملکی  /حسن کوهی/ آتنا محمد خانی  /ماریا صابری/زینب تقی زاده/ گریم : محسن ملکی /مدیر تصویر برداری: محمد مهدی توسلی/ صدابردار:حسین وفایی/مدیر تولید:سعید حسینی/مدیر تدارکات :مهدی عبدالهی/ دستیار کارگردان:امین اکبری/طراح صحنه و لباس :فرید ولی زاده /عکاس:نیلوفر اسدی/مجری طرح وتهیه کننده:موسسه فوژان فیلم/نویسنده و کارگردان:فرید ولی زاده/روابط عمومی فوژان:سعید گلزار.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین