کیت وینسلت: به من توصیه شده بود که فقط در نقش دختران چاق بازی کنم

کیت وینسلت: به من توصیه شده بود که فقط در نقش دختران چاق بازی کنم

«کیت وینسلت»، یکی از کسانی که همواره از شاخص‌های تعریف شده زیبایی برای بازیگران زن هالیوود انتقاد می‌کند، گفت: روزی به من توصیه شده بود که اگر فقط در نقش دختران چاق بازی کنم، احتمالا موفق خواهم شد.

خبرگزاری فارس: کیت وینسلت: به من توصیه شده بود که فقط در نقش دختران چاق بازی کنم

در حالی‌که امروزه بسیاری از ارزش‌های تعریف‌ شده برای بازیگران زن در صنعت سینمای هالیوود مورد انتقاد‌ها فراوانی قرار گرفته است، «کیت وینسلت» از جمله بازیگران زنی است که بی‌اعتنا به تمام این فشارها همواره تلاش کرده تا همواره در عرصه بازیگری موفق ظاهر شود.

«وینسلت» که ساعتی پیش برای بازی در فیلم سینمایی «استیو جابز»، برنده جایزه بفتای بهترین بازیگر نقش مکمل زن، (اسکار انگلستان)، شد، خطاب به دیگر همکاران زن خود و همچنین جوانانی که علاقه دارند وارد عرصه بازیگری شوند، گفت: زمانی که خیلی جوان بود، شاید ۱۴ سال بیشتر نداشتم، مربی نمایشم به من توصیه کرد که اگر می‌خواهی در بازیگری موفق شوی احتمالا باید خودت را برای بازی در نقش دختران چاق آماده کنی.

وی افزود: در آن لحظه احساس کردم که نباید به زخم‌زبان‌ و انتقاد هیچ کس چه معلم، چه دوست و حتی یکی از والدین باشد، گوش دهم، بلکه باید با پشتکار مسیری که در پیش گرفته‌ام را ادامه دهم و در این راه بر ترس و عدم به اعتماد به نفسم غلبه کنم.

بنا بر این گزارش، شصت و هشتمین مراسم اعطاء جوایز اسکار، ساعتی پیش برگزار شد و «کیت وینسلت»، بازیگر برنده اسکار هالیوود، برای سومین بار توانست جایزه بفتا را از آن خود کند.

 

درباره نویسنده

7473مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین