قائم‌مقام مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان: روابط عمومی‌ها مردم را از کارهای انجام شده توسط دولت آگاه کنند

قائم‌مقام مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان: روابط عمومی‌ها مردم را از کارهای انجام شده توسط دولت آگاه کنند
قائم‌مقام مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: روابط عمومی‌ها باید به هر وسیله‌ای مردم را از کارهای انجام شده توسط دولت آگاه کنند.

خبرگزاری فارس: روابط عمومی‌ها مردم را از کارهای انجام شده توسط دولت آگاه کنند

رضا میرانی صبح امروز در نخستین نشست شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خوزستان، بر لزوم ایجاد هماهنگی و وحدت رویه بین دستگاه‌های حوزه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان تاکید و اظهار کرد: توافق هسته‌ای و اجرایی شدن برجام، نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی بود که روحیه امید را در دل مردم زنده کرد.

وی با اشاره به لزوم فعالیت جدی‌تر روابط عمومی‌ها در تبیین عملکرد دستگاه‌ها و انعکاس فعالیت‌های صورت گرفته افزود: وظیفه مجموعه روابط عمومی‌های دستگاه‌های تابعه وزارت، ایجاد نشاط و امید در جامعه با حفظ امانت در ارائه اطلاعات و اخبار دقیق به مخاطب و جامعه هدف است.

مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح اهمیت جایگاه روابط عمومی در دستگاه‌های اجرایی پرداخت و بر تلاش بیشتر در اطلاع‌رسانی به جامعه هدف تاکید کرد.

میرانی افزود: باید با حفظ وحدت رویه در اجرای منویات مقام عالی وزارت و پرهیز از اقدامات جزیره‌ای، مردم را از کارهای انجام شده دولت تدبیر و امید آگاه کرد.

در ادامه این نشست مدیران روابط عمومی به بیان دیدگاه خود پرداختند و بر لزوم ایجاد وحدت رویه در اجرای فعالیت‌ها تاکید کردند.

 

درباره نویسنده

7476مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین