دوربرگردان شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز بازگشایی شد

دوربرگردان شهرک صنعتی شماره 2 اهواز بازگشایی شد

دور برگردان شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز واقع در کیلومتر ۵اهواز – اندیمشک که چندی پیش از سوی پلیس راه بسته شده بود از روز یکشنبه دوباره بر روی خودروهای عبوری باز شد.
پلیس راه خوزستان با هماهنگی اداره راه و شهرسازی اهواز در دی ماه سال جاری به علت آنچه پیشگیری از تصادفات مرگبار عنوان شده بوده این دوربرگردان را بر روی خودروهایی که قصد داشتند به شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز بروند بست.
صاحبان ۲۲۵واحد تولیدی صنعتی مستقر در شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز به تازگی با امضای توماری به مدیریت راهداری خوزستان خواستار بازگشایی این دوربرگردان شده بودند.
امضا کنندگان این تومار که تصویری از آن را به ایرنا مرکز اهواز نمابر کردند معتقد بودند که بستن این راه طول مسیر دسترسی به شهرک صنعتی شماره ۲ را بسیار طولانی کرده و هزینه های آنان را افزایش داده است.
سرهنگ ˈمراد شعبانیˈ جانشین فرماندهی پلیس راه خوزستان در این ارتباط گفت: درسال جاری شاهد وقوع چند فقره تصادف مرگبار در دوربرگردان شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز بودیم که آخرین مورد آن تصادف منجر به آتش سوزی و جان باختن سه تن از هموطنان شد.
وی گفت: این دور برگردان به علت شیب تند، غیراستاندارد بوده و نظر کارشناسی پلیس راه بر این بود که این دوربرگردان بسته شود.
جانشین فرمانده پلیس راه خوزستان در ادامه گفت: پلیس راه بر اساس وظیفه ذاتی خود که پیشگیری از وقوع تصادفات رانندگی از آن جمله است به تازگی در نامه ای به اداره راه و شهرسای اهواز خواست این دوربرگردان را ببندد در غیر این صورت پلیس راه هیچ گونه مسوولیتی را در این زمینه نمی پذیرد.
ˈمهران رحیمیˈ رییس اداره راه و شهرسازی اهواز ، غیراستاندارد بودن دوربرگردن شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز و تقاضای کتبی پلیس را علت بستن شدن این دوربرگردان عنوان کرد.
وی گفت: برای استاندارد کردن دوربرگردان شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز به تامین اعتباری افزون بر ۱۳میلیارد ریال نیاز داریم که هم اکنون تامین چنین اعتباری با توجه به وضعیت نامطلوب تخصیصی اعتبارات، امکان پذیر نیست.
رییس اداره راه و شهرسازی اهواز بازگشایی این دوربرگردان را موقتی خواند و گفت: هم اکنون در حال مطالعات کارشناسی برای احداث یک دوربرگردان مناسب در نزدیکی پلیس راه اهواز -اندیمشک هستیم.
رحیمی به صنعتگران شاغل در این شهرک وعده ساخت دوربرگردان جدید و استاندارد را داد.
ˈعیدی فعالˈ از صنعتگران شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز از باز شدن مجدد دوربرگردان این شهرک ابراز رضایت کرد و گفت: معتقد بودیم از اول نباید این دوربرگردان تا ساخت دوربرگردان جدید بسته می شد.
با بسته شدن دوربرگردان صنعتگران و کارگران شاغل در شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز ناچار بودند از دوربرگردان دیگری در ۱۵کیلومتری شمال پلیس راه اهواز- اندیمشک و در نزدیک روستای ˈبروایهˈ استفاده کنند.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین