منطقه آزاد اروند برای آبادان نعمت است

منطقه آزاد اروند برای آبادان نعمت است

رییس شورای اسلامی شهر آبادان گفت: منطقه آزاد اروند برای آبادان نعمت است و می تواند گام های بلندی برای توسعه و عمران شهرستان بردارد.
فرشید بهشتی ˈ روز دوشنبه در نشست علنی شورای اسلامی شهر آبادان افزود: به زودی نشست های مشترکی بین منطقه آزاد اروند و شورای اسلامی شهر آبادان برقرار می شود تا مدیران اجرایی این منطقه تعامل بیشتری با اعضای شورا داشته باشند.
وی تعامل سازنده بین شهرداری و شورای شهر آبادان و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند را ضروری دانست و اظهار داشت: با تعامل دو طرفه و اجرای طرح جامع شهری آبادان از سوی منطقه آزاد اروند می توان گام های بلندی برای توسعه و عمران آبادان برداشت.
ربیس شورای اسلامی شهر آبادان در خصوص بودجه شهرداری آبادان گفت: هرچه بودجه این مجموعه بیشتر باشد پروژه های بیشتری را می توان در آبادان اجرا کرد و رفاه مردم بیشتر می شود.
وی افزود: در سال های گذشته بودجه بسیار کمی به شهرداری آبادان اختصاص داده می شد اما در سال جدید این بودجه افزایش پیدا کرده است.
بهشتی گفت: بودجه شهرداری در صورت کسب منابع درآمد، یکهزار میلیارد ریال بسته شده است.
وی افزود: بیشترین درآمد شهرداری آبادان از محل آلایندگی شرکت نفت و ارزش افزوده تامین می شود که امید است با تعامل بین دستگاه های مختلف بویژه منطقه آزاد اروند و شهرداری این بودجه افزایش یابد.
رییس شورای اسلامی شهر آبادان با اشاره به اینکه در حال حاضر بودجه سال جاری شهرداری قابل بازخوانی است گفت: تلاش بر این است که بودجه سال جاری با همکاری نماینده های آبادان در مجلس و مسوولان به سه هزار میلیارد ریال افزایش یابد.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین