قاسم‌پور: نفت‎آبادان مُرد!

قاسم‌پور: نفت‎آبادان مُرد!

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با اشاره به رفع نشدن مشکلات مالی تیمش گفت: اکنون مرگ تیم ما فرا رسیده است و خود آقایان بیایند و آن را جمع کنند.
ابراهیم قاسم‌پور پس از شکست تیمش مقابل سیاه جامگان مشهد در هفته هفدهم لیگ دسته یک کشور اظهار کرد: درخصوص مشکلاتی که داشته‌ایم به کرات صحبت شده است و این که چرا در این دیدار باختیم را باید از مسوولان باشگاه بپرسید.
وی افزود: زمانی که تیم‌مان در شرایط خوبی است، کسی به سراغ آن نمی‌آید و حتما زمانی هم که شرایط آن بد است بازهم کسی به سراغش نمی‌آید. سوال من از مسوولان این است پس شما باید چه زمانی دور و بر تیم‌مان را بگیرید و چه زمانی باید با اعضای تیم نشستی داشته باشید؟
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: برای اولین بار است که در تمام عمر ورزشی‌ای می‌بینم که وقتی یک تیم چه نتیجه خوب و چه نتیجه بد می‌گیرد، هیچ کسی را در کنار خود نمی‌بیند که این جای تاسف دارد. یا آقایان چیزی از فوتبال سرشان نمی‌شود و یا ما چیزی سرمان نمی‌شود. به هر حال نباید تیم را به امان خدا رها کنند.
وی ادامه داد: زمانی که تیمی شرایطش خوب است باید دور و بر آن را بگیرند و به آن روحیه دهند تا شرایطش حفظ شود و زمانی هم که شرایط آن بد است، بازهم باید دور و بر آن را احاطه کنند و به آن روحیه و انگیزه دهند؛ حال سوال من از آقایان این است که شما چه زمانی دور و بر تیم‌تان بوده اید و چه زمانی جلسه‌ای با مربیان و بازیکنان تیم‌تان برگزار کرده‌اید؟
قاسم‌پور عنوان کرد: زمانی که تیم‌مان در صدر جدول با تیم پدیده هم‌امتیاز بود، اصلا آقایان را نمی‌دیدیم و زمانی هم که شرایط‌مان بد است و مشکل مالی داریم بازهم آن ها را نمی‌بینیم. شاید بگویند به دلیل این که باخته‌ایم این را می‌گویم ولی من زمانی هم که برده‌ایم، گفته‌ام که مشکل داریم.
وی افزود: دو ماه پیش هم گفتیم آقایان، مشکلات ما را حل کنید و نگذارید وارد حاشیه شویم، چرا که اگر تیم وارد حاشیه شد، اگر اکنون به چهار میلیارد تومان پول نیاز داریم، فردای آن اگر ۴۰ میلیارد هم بیاورید، دیگر نمی‌توانید مشکلات را حل کنید.
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: اکنون هم می‌گویم آقایان بروید ۴۰ میلیارد تومان بیاورید، ببینید دیگر می‌توانید مشکل را حل کنید. بنده به عنوان مربی دیگر نمی‌توانم هیچ کاری برای تیم انجام دهم و آقایان اگر ناراحت هستند بروند مربی‌ای که می‌تواند کاری برای تیم انجام دهد، بیاورند. من دیگر نمی‌توانم تیم را جمع کنم.
وی بیان کرد: قبل از بازی با نساجی گفتم من با تیم تمرین می‌کنم و شرایط روحی بازیکنان را می‌دانم. این تیم دیگر مانند قبل تمرین نمی‌کند. سه، چهار روز پیش دیدم بازیکنانم بی‌انگیزه تمرین می‌کنند و به همین دلیل تمرین را نیمه‌کاره تمام کردم. زمانی هم که تیمی به این صورت می‌شود، بدانید مرگ آن است و اکنون هم زمان مرگ تیم ما است و خود آقایان بیایند و آن را جمع کنند. من هم هیچ جواب فنی‌ای ندارم که به خبرنگاران بدهم و آقایان باید پاسخگو باشند. تیم ما دیگر مُرد و باید مرده آن را دفن کرد.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین