به دلیل سفر پرسنل تحریریه به مراسم اربعین ؛ روزنامه نسیم خوزستان به مدت یک هفته چاپ نخواهد شد!

به دليل سفر پرسنل تحريريه به مراسم اربعين ؛ روزنامه نسيم خوزستان به مدت يك هفته چاپ نخواهد شد!

در این روزها همه مردم ایران حال و هوای سفر به کشور عراق برای حضور در مراسم باشکوه اربعین سالار و سرور شهیدان عالم و بزرگ ترین راهپیمایی جهان را دارند.
مراسمی که در وصف آن از اهل بیت علیه السلام احادیث فراوانی برای شرکت در آن نقل شده که در معروف ترین این احادیث از امام صادق (ع) است آمده است : بخدا قسم، اگر در فضیلت زیارت امام حسین علیه السلام با شما سخن می‌گفتم، قطعا، حج را بطور کلی رها می کردید و هیچ کدام از شما حج نمی رفت ، مگر نمی دانی که خداوند سبحان قبل از اینکه مکه را حرم خود بگیرد، کربلا را حرم امن و مبارک خود گرفت و در بخش دیگری از این حدیث ادامه می دهد ، اگر مردم می دانستند زیارت جدم امام حسین علیه السلام چقدر فضیلت و ثواب دارد، بدرستی که از شوق می مردند و نفسهایشان از روی حسرت بند می آمد.
در این بین مردم خوزستان نیز با برپایی مواکب گسترده در سطح استان پذیرای عاشقانی هستند که با پای پیاده می خواهند خود را از مرزهای خوزستان به حرم امام حسین (ع) برسانند ، الحق و الانصاف مردم شهید پرور خوزستان که در ارادتمندی به اهل بیت (ع) زبان زد عام و خاص هستند در این میزبانی نمره قابل قبولی را کسب کردند.
در این روزهایی که خوزستان بوی کربلا به خود گرفته کمتر خانواده ای را در این استان می بینید که برای سفر به کشور عراق و برای حضور در مراسم بی نظیر اربعین برنامه ریزی نکند.
به تبع تحریریه روزنامه نسیم خوزستان که همواره در پوشش اخبار محرم و اربعین فعالیت قابل توجهی داشته است در ادامه این راه و پیوستن به مردم ولایت مدار ایران و برای تجدید بیعت با مظلوم ترین امام شیعیان از فردا عازم نجف و سپس حضور در مراسم پیاده روی اربعین هستند.
به این جهت روزنامه نسیم خوزستان از تاریخ فردا (سه شنبه) به مدت یک هفته چاپ نخواهد شد، لذا از خوانندگان، ارگان ها و مراجعه کنندگان محترم بابت این وقفه پوزش طلبیده و امید است بعد از بازگشت از این مراسم معنوی با توکل بر خداوند متعال کار را ادامه خواهیم داد.
در پایان به اطلاع هم استانی های گرامی می رساند در این مدت یک هفته فقط تحریریه روزنامه نسیم خوزستان تعطیل می باشد و کارمندان اداری این نشریه کما فی السابق به فعالیت خود ادامه می دهند.
حسن سلامت دوم
سردبیر

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین