دستاوردی دیگر از کارشناسان داخلی در حوزه نیروگاهی کشور

دستاوردی دیگر از کارشناسان داخلی در حوزه نیروگاهی کشور

کارشناسان سد و نیروگاه سد شهید عباسپور در شمال خوزستان موفق شدند در اقدامی نو در زمینه بررسیˈ عوامل آلودگی روغن هیدرولیک ˈ در حوزه نیروگاهی کشور به دستاوردی دیگر دست یابند.
حاصل تلاش و پژوهش کارشناسان سد و نیروگاه شهیدعباسپور در زمینه عوامل آلودگی روغن هیدرولیک گاورنر و شیرپروانه ای نیروگاه دوم این سد ارمغانی نو در این حوزه را ناشی شد.
مدیرعامل سد و نیروگاه شهید عباسپور گفت: با تشخیص مواردی از مواد زاید و ذرات آلاینده در روغن هیدرولیک گاورنر و شیر پروانه ای نیروگاه دوم، گروهی از کارشناسان فنی شرکت تولید به بررسی علل بروز این رخداد پرداختند.
ˈسید حمید صالحیˈ افزود: حاصل آزمایش ها و آنالیز انجام شده روی ذرات روغن که در آزمایشگاه فنی و مهندسی شرکت تولید صورت پذیرفت، تهیه دستورالعملی مطابق با شرایط کارکد واحدها و کنترل آلودگی و سطح خلوص روغن است.
وی گفت: ثمره این مطالعات پیشگیری از فالت های هیدرولیکی و نیز افزایش قابلیت اطمینان در بخش نیروگاهی است که در ادامه نیز با گردآوری اطلاعات فعالیت های انجام شده در این بخش منجر به تهیه کتابچه ای با عنوان ˈپایش و کنترل آلاینده های روغن هیدرولیک واحد های نیروگاهیˈ شد.
صالحی افزود: آزمایشات و فیلتراسیون روغن در بخش های مختلف واحدها همچنین مشکل فالت هایی که به وسیله آلودگی روغن ایجاد و موجب پایین آمدن ضریب اطمینان گاورنر و خارج شدن واحد از مدار تولید می شد برطرف شد.
حاصل این تلاش ها در کتابچه ای با عنوان ˈپایش و کنترل آلاینده های روغن هیدرولیک واحدهای نیروگاهیˈ گردآوری شده است.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین