محمدرضا ایزدی : بدون تغییر در مدیریت ها امکان مبارزه با فساد وجود ندارد!

محمدرضا ايزدي : بدون تغيير در مدیریت ها امكان مبارزه با فساد وجود ندارد!

عضو شورای اسلامی شهر اهواز پیرامون فسادستیزی در سیستم شهرداری به خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان گفت : یکی از شعارهای بنده و سایر اعضای شورا مبارزه با فساد درون شهرداری است و تعداد کمی هستند که به جامعه شهرداری با بدنامی خود لطمه وارد کردند.
محمدرضا ایزدی در ادامه افزود : تا تغییر و تحول اساسی در مدیریت های شهرداری به وجود نیاد امکان مبارزه با فساد وجود نخواهد داشت ضمن اینکه ۵۰ درصد مبارزه با فساد در سیستمی کردن ارتباط مردم با شهرداری است.
عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر اهواز عنوان کرد : اگر صدور یا مجوز پروانه ساخت، پایان کار و جرائم اضافه زیر بنا و خدماتی که شهرداری ارائه می کند از طریق سیستم و دفاتر خدمات ارتباطی صورت گیرد و مردم از این طریق کارهای خود در شهرداری را پیگیری کنند حدود ۵۰ درصد تخلفات از میان خواهد رفت و در این دوره این کار انجام خواهد شد.
ایزدی پیرامون تشکیل کمیته انتصابات در شهرداری اهواز گفت : قول تشکیل کمیته انتصابات را مهندس کتانباف داد و از آن ۵ نفری که باید این کمیته را تشکیل دهند یک نفر هنوز تامین نشده است. ۳ انتصابی که در روزهای اخیر صورت گرفت بر اساس شناختی بود که شخص شهردار اهواز از آن افراد داشتند.
عضو شورای شهر اهواز افزود : معیار و ملاک شورای شهر و شهردار برای انتصابات این است افرادی که برای تصدی مدیریت ها انتخاب می شوند باید افراد سالم، مدرک مرتبط و روحیه جهادی داشته باشند.
محمدرضا ایزدی درباره تدوین برنامه ۵ ساله برای شهر اهواز عنوان کرد : در برنامه ۵ ساله شورای شهر که اساتید دانشگاه شهید چمران و مجموعه ای از متخصصان شهرداری آن را تدوین کرده اند دیده شده که کار باید سیستمی شده و تمام ارتباط ارباب رجوع با شهرداری قطع گردد و شهروندان همه کارها را سیستمی پیگیری کنند.
عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر در ارتباط با کارمندان نامریی حقوق بگیر در شهرداری اهواز گفت : در شهرداری اهواز مازاد نیرو داریم و بخشی از این نیروها بازنشسته اند اما کماکان در شهرداری مشغول به کار هستند، بخشی دیگر از شهرداری حقوق می گیرند اما در شهرداری کار نمی کنند و بخشی مربوط به سازمان های دیگری هستند که در شهرداری به عنوان مامور فعالیت می کنند.
ایزدی عنوان کرد : آخرین ردیف سازمانی که برای نیروهای به کار گرفته شده در شهرداری مصوب شد ۳ هزار و ۵۰۰ نیرو است در صورتی که نیروهای قراردادی و رسمی شهرداری اهواز در حال حاضر ۳ هزار ۸۱۴ نفر است. یعنی شهرداری اهواز تعداد ۳۱۴ نفر نیروی رسمی و قراردادی مازاد دارد. ضمن اینکه بسیاری از این ۳ هزار و ۸۰۰ نفر مدرک تحصیلیشان با پست سازمانی آنها همخوانی ندارد.
این عضو شورای شهر اهواز در پایان گفت : نیروهای حجمی، پیمانی و تعاونی اعتباری در سیستم شهرداری خیلی زیاد هستند و شهرداری اهواز ماهانه چند میلیارد تومان بابت نیروهای مازاد پرداختی دارد، بر همین اساس آقای کتانباف از اعضای شورای شهر درخواست کرد برای انتخاب مسوولان دفاتر خود در شورا از کارمندان شهرداری استفاده نماییم که بنده نیز مسوول دفتر خود را از کارمندان شهرداری انتخاب کردم.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین