علی گلمرادی خطاب به معاون وزیر نیرو : کمتر این مردم را اذیت کنید!

علي گلمرادي خطاب به معاون وزير نيرو : كمتر اين مردم را اذيت كنيد!

*علی گلمرادی خطاب به معاون وزیر نیرو :اجازه دهید مردم خوزستان کمافی السابق معیشت خود را داشته باشند!

نماینده مردم ماهشهر ، هندیجان و سربندر در مجلس نسبت به مسئله انتقال آب خوزستان به سایر نقاط کشور به سازمان محیط زیست و وزارت نیرو تذکر داد.
به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، علی گلمرادی در تذکر شفاهی روز (چهارشنبه) خود در جلسه علنی مجلس گفت: امروز همه کشور می‌دانند محیط زیست خوزستان وضعیت اسفناکی دارد. ریزگردها به دلیل خشک شدن تالاب‌ها طاقت مردم را گرفته و کشاورزی خوزستان در حال تعطیلی و نابودی است.
وی افزود : آب شرب بخش عمده ای از خوزستان با مشکل مواجه است، ۵٠ درصد آب کارون فاضلاب شهری است اما آقای کلانتری رییس محیط زیست کشور با نامه محرمانه قصد انتقال آب خوزستان به سایر نقاط کشور را دارد. چرا محرمانه؟ اگر شما کارتان درست است و نگاه ملی دارید و دلسوز نظام هستید چرا با نامه محرمانه؟ بیایید بنشینید و به طور شفاف موضوع آب کشور را حل کنید.
نماینده مردم بندر ماهشهر در مجلس خاطر نشان کرد: مطمئنا اجازه نمی‌دهیم شما به کشور و نظام خیانت کنید. حق ندارید غیر شفاف موضوعات کلان کشور را به مخاطره اندازید.
علی گلمرادی با مورد خطاب قرار دادن معاون وزیر نیرو گفت: کشاورزی خوزستان و آب شرب هندیجان با مخاطره مواجه است. کمتر این مردم را اذیت کنید، اجازه دهید مردم کمافی السابق زندگی و معیشت خود را داشته باشند. شما اگر توان کمک به مردم را ندارید، حق ندارید با سرنوشت مردم بازی کنید.
این نماینده مجلس با اشاره به مساله ته لنجی‌ها نیز عنوان کرد: به بهانه مبارزه با قاچاق ته لنجی هندیجان را تعطیل نکنید خیلی بیجا کردید به بهانه قاچاق از این تصمیمات غلط می‌گیرید. مقام معظم رهبری فرمودند کشتی کشتی و کانتینر کانتینر قاچاق نکنید نه اینکه مردمی که با کوله بری مشکل معیشت خود را حل می کنند، چون ما و شما عرضه نداریم مشکل آنها رو حل کنیم اشتغال آنها را تعطیل نکنید .
گلمرادی در پایان نطق خود با تذکر به مسوولان گفت : مراقب رفتار خودتان باشید. مجلس بیدار است و عملکرد شما را تحت نظر دارد.

درباره نویسنده

7474مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین