فرماندار اهواز برنامه های ویژه دهه فجر را تشریح کرد

فرماندار اهواز برنامه های ویژه دهه فجر را تشریح کرد

فرماندار اهواز از برگزاری بیش از ۸ هزار برنامه همزمان با فرارسیدن سی و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خبر داد.
عبدالعزیز فدعمی با اعلام این خبر گفت: ۱۷ کمیته در ستاد دهه فجر اهواز فعال هستند که در کنار نهادهای مردمی برنامه های متنوعی را برای دهه فجر امسال پیش بینی کرده اند.
وی افزود: در نخستین روز دهه فجر که به نام امام خمینی (ره)، ولایت فقیه و رهبری نامگذاری شده، علاوه بر مراسم استقبال نمادین که در فرودگاه اهواز انجام می گیرد، رژه نمادین موتورسواران از فرودگاه تا گلزارشهدا اجرا و مسئولین با نماینده ولی فقیه در استان دیدار و با مقام شامخ ولایت تجدید بیعت می کنند.
فدعمی تصریح کرد: نواختن زنگ انقلاب در یکی از مدارس اهواز از دیگر برنامه های سالروز ورود بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به میهن است. برگزاری جشن های دانش آموزی در مدارس شهری و روستایی، همایش یاوران معروف با موضوع انقلاب شناسی، همایش یاوران ولایت، نشست های تربیت سیاسی، محافل شعر انقلاب، سخنرانی راویان انقلاب در مدارس، برگزاری مسابقات مختلف، همایش بهداشت یاران مدارس و مسابقه عکاسی تصویر برتر از راهپیمایی ۲۲ بهمن از دیگر برنامه هایی است که در حوزه آموزش و پرورش برنامه ریزی شده است.
فرماندار اهواز ادامه داد: برنامه های متنوعی شامل مسابقات فرهنگی، هنری، علمی و ورزشی، جُنگ های شادی، مراسم های شب شعر و خاطره گویی، مسابقات مذهبی و محافل انس با قرآن، دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران، اردوهای زیارتی و راهیان نور و افتتاح پروژه های عمرانی از سوی دستگاههای اجرایی نیز برای این ایام تدارک دیده شده است.
وی خاطرنشان کرد: به منظور تجلیل از مقام شامخ شهدا و تجدید بیعت با آرمانهای والای آن بزرگواران، مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا روز پنجشنبه ۱۷ بهمن که بنام انقلاب اسلامی، ایمان، جهاد و شهادت نامگذاری شده در محل گلزار شهدا برگزار می شود.
فدعمی گفت: روز ۲۲ بهمن نیز به نام انقلاب اسلامی، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی نامگذاری شده و در این روز همچون سالهای گذشته شاهد راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن با حضور مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اهواز همگام با سایر نقاط میهن اسلامی خواهیم بود.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین