تشکیل بیش از شش هزار پرونده مهریه در سازمان ثبت اسناد

تشکیل بیش از شش هزار پرونده مهریه در سازمان ثبت اسناد

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از رشد ۵۹ درصدی وصول مطالبات بانک توسط این سازمان و تشکیل شش هزار و ۵۴۴ پرونده مهریه و اسناد تعهدی از فروردین تا آذر سال جاری خبر داد.
«احمد تویسرکانی» درباره وصول مطالبات بانکی توسط سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: میزان وصول مطالبات بانکی توسط ادارات اجرای این سازمان در سراسر کشور در مدت مذکور، ۲۲ هزار و ۱۶ میلیارد و ۵۴۸ میلیون و ۶۸۹ هزار و ۲۱۰ ریال بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۵۹ درصد رشد داشته است.
معاون رییس قوه قضاییه گفت: جمع کل درآمدهای وصولی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از فروردین تا آذر سال جاری هفت هزار و ۲۸۲ میلیارد و ۱۲۷ میلیون و ۳۶۵ هزار و ۲۷۳ ریال بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۳۰ درصد رشد را نشان می دهد.
به گفته تویسرکانی، از این میزان درآمد، ۳۸ درصد مربوط به صدور اسناد کاداستری، ۳۲ درصد حاصل از خدمات ثبتی، ۱۱ درصد مربوط به ثبت ملک و فروش نقشه های کاداستری و ۱۹ درصد مربوط به تفکیک و پاسخ به استعلامات بوده است.
رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور همچنین به تشکیل شش هزار و ۵۴۴ پرونده مهریه و اسناد تعهدی در این سازمان در مدت یاد شده اشاره کرد و گفت: این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۰ درصد کاهش داشته است.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین