نماینده مجلس : بسیاری از مناقصات صوری است

نماینده مردم محلات در مجلس گفت: بسیاری از مناقصات صوری است که در طرح جامع مدیریت شهری و روستایی فکری برای آنها نشده است.
به گزارش خبرگزاری فارس، حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی پارلمان به عنوان مخالف طرح جامع مدیریت شهری و روستایی، اظهار داشت: با تصویب طرح مذکور تغییرات عجیبی در ساختار دولت ایجاد می‌شود، بعد از ۲۳ ماه کلیه تأسیسات و نیروی انسانی آموزش و پرورش به شهرداری‌ها تحویل داده می‌شود، اکنون که مدیریت تخصصی در وزارتخانه‌ها وجود دارد وضعیت اینگونه است. وی با اشاره به اینکه دهیاری‌ها توان آسفالت کوچه و ساخت ساختمانی کوچک برای خود را ندارند، آنها برای تأمین هزینه‌های خود در صورت تصویب طرح مجبور به افزایش قیمت آب، برق و گاز می‌شوند، ادامه داد: شهرداری‌های کوچک چگونه می‌توانند انشعابات را درب کارخانه‌ها تحویل بدهند، در حال حاضر دولت ۴ لایحه در این زمینه به مجلس تقدیم کرده، اجازه دهیم که آنها بررسی شوند.
عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح جامع مدیریت شهری و روستایی با چندین اصل قانون اساسی و سیاست‌های ابلاغی برنامه توسعه مغایرت دارد، گفت: برخی از واگذاری‌ها منوط به امکان شده است و عملاً در پاره‌ای از موارد اتفاقی صورت نمی‌گیرد، توقع داشتیم به دنبال انتخابی شدن شهرداری‌ها حرکت کنیم.
این نماینده مردم در مجلس دهم در پایان خاطر نشان کرد: بسیاری از مناقصات صوری است که در طرح جامع مدیریت شهری و روستایی فکری برای آنها نشده است.

درباره نویسنده

7477مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین