مدیر کل کار و رفاه اجتماعی خوزستان : بازاریابی مغفول مانده است

مدیر کل کار و رفاه اجتماعی خوزستان : بازاریابی مغفول مانده است

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: متاسفانه مدیریت بازار فروش و علم بازاریابی در برخی واحدهای تولیدی مغفول مانده و تولیدکننده را دچار چالش جدی کرده است.
به گزارش خبرنگار مهر، سید نور محمد پور در آئین تجلیل از کارگران، گروه های کار و واحد نمونه استان خوزستان اظهار کرد: همه مسئولان باید برای حمایت از بخش تولید کوشش کنند؛ چون راه رونق تولید با همدلی میان کارگر و کارفرما و توجه و حمایت دولت هموار می شود.
وی، بهترین راه رونق بخشیدن به تولید را مراجعه به الگوهای موفق در کشورهای صنعتی و توسعه یافته دانست و بر ضرورت افزایش ظرفیت خط تولید کارخانه های استان تاکید کرد و گفت: شرکت هایی که به دلایل مختلف دچار تعطیلی یا کاهش ظرفیت تولید شده اند می توانند با مدیریت هوشمندانه و نگاه ویژه به بخش نیروی انسانی کارآمد و خلاق و با حمایت همه جانبه دستگاه های مسئول، مجدداً به ظرفیت بالای تولید برسند و در توسعه استان نیز نقش داشته باشند.
دبیر شورای اشتغال خوزستان، آموزش مدیریت بازاریابی برای مدیران واحدهای تولیدی را مهم ترین اصل مدیریت اقتصادی برشمرد و افزود: متاسفانه مدیریت بازار فروش و علم بازاریابی در برخی واحدهای تولیدی مغفول مانده و تولیدکننده را دچار چالش جدی کرده است.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین