رئیس پلیس راهور ناجا : دور دورکردن به یک ناهنجاری تبدیل شده است

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: پلیس، مخالف تفریح جوانان نیست اما با افرادی که با هنجارشکنی و عدم رعایت قوانین، آسایش عمومی و نظم جامعه را مختل کنند، قطعاً طبق قانون و با قاطعیت برخورد می‌کند.
به گزارش فارس، سردار سید کمال هادیانفر رییس پلیس راهور ناجا با اشاره به ویژگی‌های دوران جوانی بیان داشت: یکی از ویژگی‌های سنین جوانی، ابراز وجود است که این مساله به شکل و رفتارهای مختلف نشان داده می‌شود؛ اما یکی از موضوعاتی که در چند سال اخیر مطرح شده، دور دورکردن با ماشین‌های لوکس و به اصطلاح لاکچری است که تبدیل به یک ناهنجاری اجتماعی شده است و با ارتکاب تخلفات رانندگی، تردد را مختل نموده و بعضاً سد معبر ایجاد می‌کند.
رییس پلیس راهور ناجا با گفت: بسیاری از روانشناسان چنین افرادی را دچار اختلال روانی دیده شدن می‌دانند و در حقیقت با این حرکت‌ها سعی در جلب توجه دیگران می‌کنند. وی تصریح کرد: برابر این قانون، پلیس در برخورد با چنین پدیده‌هایی، برای برقراری نظم در عبور و مرور و ایجاد امنیت روانی در جامعه، با اقتدار با این گونه رفتارها برخورد قانونی انجام می‌دهد و در برابر قانون شکنان هیچ گونه اغماضی نخواهد داشت و بر همین مبنا پلیس راهور در سراسر کشور با چنین مواردی برخورد می‌کند و از منظر پلیس، همه در برابر قانون یکسان‌اند.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین