استاندار خوزستان : مدیران از پاسخگویی به بخش خصوصی فرار می‌کنند

استاندار خوزستان گفت: فضای کسب‌وکار در استان وضعیت مناسبی ندارد و دستگاه‌های حاکم باید به فکر باشند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، غلامرضا شریعتی در جمع خبرنگاران با بیان این‌که عملکرد ما باید به‌گونه‌ای باشد که محیط و شرایط کسب‌وکار را بهبود ببخشد اظهار داشت: هر چه بتوانیم اختلاف نظرات را در جلسات شورای بخش خصوصی و دولتی کم کنیم و زبان مشترکی را ایجاد کنیم که به نتیجه برسیم، قطعاً فضای کسب‌وکار بهبود خواهد یافت و سرمایه‌داران رغبت بیشتری برای ورود به فضای کسب‌ و کار استان پیدا می‌کنند.
وی با اشاره به این‌که فضای کسب‌ و کار در استان وضعیت مناسبی ندارد، افزود: دستگاه‌های حاکم باید به فکر باشند، میزان بیکاری در استان باید دیده شود و بخش‌های مختلف نباید فقط محدود به امور بخش خود باشند و بگویند موارد دیگر به ما ربطی ندارد.
شریعتی با تأکید بر لزوم حضور مدیران در جلسات گفت: مصوبات جلسات باید با جدیت پیگیری و اجرا شوند؛ همچنین مدیرانی که خود عضو شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی هستند باید در جلسات حضور پیدا کنند.
وی تصریح کرد: غیبت مدیران یا فرستادن نماینده به‌هیچ‌ وجه قابل‌ قبول نیست و در نمره ارزشیابی آن‌ها لحاظ می‌شود.
استاندار خوزستان ادامه داد: مدیران باید توجه ویژه‌ای به شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی داشته باشند چراکه نهاد بسیار مهم و تأثیرگذاری است و در آن دو بخش دولتی و خصوصی در مقابل هم‌ صحبت کرده و تبادل‌ نظر می‌کنند. شریعتی بار دیگر با تأکید بر لزوم حضور مدیران در جلسات عنوان کرد: تأکید می‌کنم که حضور مدیران در جلسات الزامی است و این را کتباً به دستگاه‌ها و مدیران ابلاغ می‌کنم.
وی با بیان اینکه مدیران دولتی از پاسخگویی به بخش خصوصی فرار می‌کنند، ادامه داد: بخش خصوصی باید حمایت شود تا بتواند اشتغال‌زایی داشته باشد بنابراین از مدیران انتظار می‌رود شخصاً در جلسات حضور پیدا کنند.

درباره نویسنده

7473مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین