سخنگوی جمنای خوزستان خطاب به مسئولان : سوء مدیریت را مثل گرانی ها به مشکلات مردم اضافه نکنید

سخنگوی جمناي خوزستان خطاب به مسئولان : سوء مديريت را مثل گراني ها به مشکلات مردم اضافه نكنيد

سخنگوی جمنا خوزستان گفت: متأسفانه خوزستان از دوره سرپرستی دارد به دوره بدسرپرستی منتقل می‌شود؛ یعنی گاهی سرپرست باید به مدیر ثابت تبدیل شود در حالی‌که شخصی ضعیف‌تر به‌جای آن سرپرست می‌آید.
سید کریم حسینی سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، با اشاره به مشکلات حوزه آبفا، اظهار کرد: در حوزه آب و فاضلاب هنوز پس از چندین سال به ثبات مدیریت نرسیدیم و مشکل اصلی داستان تکراری سوءمدیریت است.
وی افزود: شهر اهواز با وجود مشکلات بسیاری در حوزه آب و فاضلاب هنوز دارای مدیر نیست و با سرپرستی مدیریت می‌شود که همین فرد به صورت همزمان مدیرکل آبفا خوزستان است و زمان کافی برای مدیریت مشکلات شهرستان‌ها و شهر اهواز را ندارد.
حسینی با اشاره به نارضایتی کارکنان آبفا به دلیل بلاتکلیفی، عنوان کرد: حفاری‌های بسیاری که در سطح شهر انجام شده برای تردد مردم ایجاد مشکل کرده است همچنین در برخی مناطق حدود ۲ ماه است که حفاری شده و برخی مناطق دیگر حفاری‌ها پر شده اما هیچ‌گونه روکش آسفالتی برای آن‌ها انجام نشده است.
وی گفت: به گفته اهالی فن در این حفاری‌ها کار اصولی صورت نمی‌گیرد و همان کار تکراری لوله‌گذاری بدون داکت‌گذاری در حال انجام است که مشکل قبلی نشست زمین برای چاله‌های جدید نیز رخ خواهد داد.
سخنگوی جمنا خوزستان با اشاره به اهمیت تعیین زمان مشخص برای اتمام پروژه‌ها، اظهار کرد: شهرداری به عنوان مالک شهر باید برای پروژه‌های انجام شده در سطح شهر زمان مشخص را درخواست کند زیرا قرار نیست تاوان سوء مدیریت‌ها را مردم دهند.
وی افزود: مشکل اصلی این است که کارها مدیریت نمی‌شود یا فاقد مدیر هستیم یا فاقد یک استراتژی مشخص برای مدیریت هستیم؛ آبفا به ویژه در بخش فاضلاب برای زندگی مردم بحران ایجاد کرده است و باید ستادی برای حل این بحران ایجاد شود.
حسینی گفت: فاضلاب در شهرستان کارون به یک فاجعه تبدیل شده است و در خیابان اصلی کوت عبدا… مدت طولانی است که حفاری صورت گرفته است که در این مدت نه مشکل را برطرف کردند و نه خیابان را آسفالت می‌کنند.
وی در پاسخ به اینکه با توجه به اداره چند دستگاه مهم استان با «سرپرست»، آینده خوزستان را چگونه می‌بیند، اظهار داشت: متأسفانه خوزستان از دوره سرپرستی دارد به دوره بدسرپرستی منتقل می‌شود؛ یعنی گاهی سرپرست باید به مدیر ثابت تبدیل شود در حالی‌که شخصی ضعیف‌تر به‌جای آن سرپرست می‌آید.
سخنگوی جمنا خوزستان بیان کرد: وقتی مدیری از ماندن یا رفتنش اطمینان ندارد، زیردستانش نیز بلاتکلیف و با تزلزل عمل می‌کنند. متأسفانه وقتی هم که صحبت از تعیین تکلیف این نهادها می‌شود، پاسخی نمی‌دهند و این باعث می‌شود بسیاری از پروژه‌ها بلاتکلیف بمانند.
وی ادامه داد: در دوران پس از سیل، شهر اهواز و بسیاری از مناطق دیگر استان به شرایط خوب و مطلوب نرسیده‌اند و این بسیار مهم است که مسئولان با دغدغه بیشتر و عملکرد بهتری به مشکلات مناطق سیل‌زده رسیدگی کنند.
حسینی در پایان تأکید کرد: گرانی و مشکلات اقتصادی به اندازه کافی مردم را تحت فشار قرار داده پس نگذاریم سوءمدیریت نیز به مشکلات مردم بیافزاید. اصلا نمی‌خواهیم بحث جناحی بکنیم و نگرانیم نکند یک موقعی بیاید که مردم حس کنند سوءمدیریت‌ها تعمدی است.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین