آیت ا… مکارم شیرازی در اهواز : فعالیت فرقه‌های انحرافی آثار مخربی دارد

آیت ا...  مکارم شیرازی در اهواز : فعالیت فرقه‌های انحرافی آثار مخربی دارد

یکی از مراجع تقلید شیعیان بر بسیج تمام امکانات برای حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی خوزستان تأکید کرد و گفت: این اقدام باعث تأمین زیرساخت‌های موجود و رفع تبعیض‌ها می‌شود.
به گزارش خبرگزاری مهر، آیت ا… العظمی ناصر مکارم شیرازی در دیدار نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، با اشاره به انتخاب مناسب ایشان به امامت جمعه و تشکر از فعالیت‌های فراوان به حساسیت و اهمیت فوق العاده این استان به لحاظ فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و مسائل مرزی و اعتقادی، بر لزوم برنامه ریزی مناسب و استفاده از تمام ظرفیت ها، جهت حل مشکلات موجود، تأکید کرد.
وی با اشاره به نقشه‌های دشمنان جهت بهره برداری از مشکلات موجود در منطقه، خاطرنشان کرد: خوزستان از زمان جنگ مشکلات متعدد و عقب ماندگی های زیادی دارد، سیل اخیر نیز حجم مشکلات را افزایش داده است.
استاد سطوح عالی حوزه با تأکید بر اینکه باید تمام امکانات جهت حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی خوزستان بسیج شود، گفت: تحقق این مهم سبب می شود هم زیرساخت های موجود تأمین و هم فاصله‌ها و تبعیض‌ها کم شود.
وی اضافه کرد: با توجه به مشکلات فرهنگی ناشی از فعالیت معاندان، مغرضان و فرقه‌های انحرافی، یقیناً شبهاتی که القا می‌کنند آثار مخربی دارد و در مقابل باید در کنار کار اقتصادی، کار فرهنگی را جدی گرفت.
آیت ا… مکارم شیرازی جلوگیری از آسیب‌های فرهنگی را یک رسالت مهم متوجه متولیان اجرایی، تبلیغی و فرهنگی خوزستان دانست و افزود: اگر مردم از نظر اعتقادی متزلزل باشند، کار مشکل می‌شود.
وی خطاب به نماینده ولی فقیه در خوزستان خواستار ایجاد یک کانون و قرارگاه فرهنگی قوی و معتبر برای رسیدگی به مناطق مختلف شد و تأکید کرد: از مسئولان ارشد استان از جمله استاندار، سپاه و دیگر ارگان ها دعوت کنید و در جلسه‌ای مشکلات را بررسی و آسیب شناسی کنید و برای آنها راه حل مناسب ارائه دهید.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین