جان کری و ظریف دیدار کردند

جان کری و ظریف دیدار کردند

جان کری و محمد جواد ظریف وزیران امور خارجه آمریکا و ایران روز یکشنبه در حاشیه نشست امنیتی مونیخ با یکدیگر دیدار و گفت وگو کردند.
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران و جان کری همتای آمریکایی وی در این دیدار درخصوص چگونگی ادامه مذاکرات هسته ای به گفت وگو پرداختند.
کنفرانس امنیتی مونیخ در حالی روزجمعه یازدهم بهمن، پنجاهمین نشست خود را آغاز کرد که ˈمحمد جواد ظریفˈ وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران با هدف رایزنی در مورد موضوع هسته ای و مسایل خاورمیانه در این کنفرانس شرکت کرده است.
جمهوری اسلامی ایران تلاش کرده در کنفرانس مونیخ با شرکت محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه کشورمان، در چارچوب سیاست کلی نظام و روح حاکم بر فضای کنفرانس و تحولات جدید، مواضع اصولی نظام را تشریح و دورنمای سیاست خارجی ایران را روشن کند.
امسال و در پنجاهمین سال فعالیت کنفرانس امنیتی مونیخ، موضوع هسته ای و رخدادهای خاورمیانه از جمله مهمترین مباحث مطرح شده در کنفرانس مرتبط با جمهوری اسلامی ایران بوده است.
در حوزه هسته ای گفت وگوی ظریف با ˈکاترین اشتونˈ مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و دست یافتن به توافق برای برگزاری دور نهایی مذاکرات در بیست و نهم بهمن در وین پایتخت اتریش از جمله مهمترین مباحث بوده است.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین