مدیرعامل آبفاخوزستان: انشعاب آب دوهزارمشترک درآبادان اصلاح شد

مدیرعامل آبفاخوزستان: انشعاب آب دوهزارمشترک درآبادان اصلاح شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: با بهره برداری از شبکه جدید توزیع آب و انشعاب های خانگی مناطق علوانیه و شطیط آبادان، انشعاب بیش از دو هزار خانوار در این مناطق اصلاح شد.
محمدعلی صنیعی نژادˈ یادآوری کرد: از سال گذشته کار اصلاح شبکه توزیع آب و بدون کنتور مناطق مزبور در دستور کار قرار گرفت .
وی افزود: درهمین راستا با جای گزین کردن هفت کیلومتر لوله پلی اتیلن در اقطار ۱۱۰ تا ۲۰۰ میلی متر و نصب دو هزار فقره انشعاب خانگی به همراه کنتور، شبکه توزیع آب این مناطق با هزینه ۲۴میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال به طور کامل اصلاح و بازسازی شده است.
وی یادآورشد:مناطق علوانیه و شطیط از پنج سال پیش که در محدوده شهری آبادان قرار گرفتند بدون شبکه مناسب توزیع آب بودند.
صنیعی نژاد افزود: با اجرای این طرح علاوه بر سامان دهی شبکه و انشعابات این دو منطقه از هدررفت آب و افت فشار ناگهانی در شبکه توزیع جلوگیری و دو هزار خانوار ساکن در این مناطق از آب آشامیدنی پایدار برخوردار شدند.
صنیعی نژاد با اشاره به پرهزینه بودن تامین و توزیع آب بهداشتی سالم و بهداشتی از منابع آب های سطحی، بر ضرورت مصرف بهینه و صحیح آب تاکید کرد.
وی گفت: در منطقه علوانیه چهار کیلومتر لوله پلی اتیلن و در منطقه شطیط سه کیلومتر لوله پلی اتیلن جای گزین شبکه قدیمی که اغلب فلزی یا فارسیت بودند شد.
صنیعی نژاد یادآوری کرد: پارسال نیز اقدام های موثری در چارچوب اصلاح شبکه فرسوده آبادان انجام شده که اصلاح ۲۷ کیلومتر از شبکه فرسوده مناطق مختلفی از این شهرستان مانند امیرآباد، طیب و ذوالفقاری از جمله این اقدام هاست.
طول شبکه توزیع آب آشامیدنی آبادان ۸۱۶ کیلومتر است که در سال های گذشته ۳۵۰کیلومتر شبکه فرسوده اصلاح شده و ۳۵۰ کیلومتر دیگر با احتساب شبکه مناطق شرکتی نیاز به اصلاح و بازسازی دارد.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین