نماینده ولی فقیه در خوزستان : مرفهین زمین‌های کشاورزی را به باغ ویلا تبدیل می‌کنند

نماینده ولی فقیه در خوزستان : مرفهین زمین‌هاي كشاورزي را به باغ ويلا تبديل می‌کنند

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان عنوان کرد: مناطق وسیعی با ظرفیت کشاورزی در استان خوزستان وجود دارد اما سیاستی اتخاذ شده که مرفهین زمین‌ها را خریداری و آن را تبدیل به باغ ویلا می‌کنند.
حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی‌فرد در نشست بررسی راهکارها و هم‌افزایی رفع محرومیت مناطق حاشیه اهواز، اظهار داشت: با توجه به سیاست رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم، نکته حائز اهمیت توجه به قشر غیربرخوردار و برنامه‌ریزی در جهت کاهش فاصله‌ها است.
وی بیان کرد: باید به سمت و سوی حرکت کنیم که در ایران اسلامی به ویژه استان خوزستان شاهد رنج و آلام مردم نباشیم.
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به این‌که آثار و برکات سیل اخیر قابل مقایسه با چهره کریه آن نیست، ادامه داد: آثار باقیمانده از سیل در استان خوزستان همچنان مشاهده می‌شود.
وی با اشاره به تلاش دستگاه‌های دولتی و غیردولتی در کمک‌رسانی به سیل‌زدگان، گفت: هدف از برگزاری این جلسه علاوه بر توجه خاص به سیل‌زدگان، بنا شد به عنوان پایلوت قسمتی از حواشی اهواز مورد توجه ویژه قرار گیرد و تمام امکانات را به این مناطق هدایت کرد تا محرومیت استان به ویژه حواشی اهواز برطرف شود.
حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با اشاره به مناطق محروم اهواز از عین دو تا ملاشیه، افزود: بنا است که تمام امکانات به این مناطق هدایت شوند یعنی اگر بنا است که آسفالتی انجام شود در این مناطق صورت می‌گیرد.
وی عنوان کرد: آمایش و تحلیل محیطی نسبت به مناطق حاشیه اهواز انجام شود تا بتوان از آنها به عنوان الگوی اجرایی استفاده کرد. در این راستا با استاندار خوزستان گفت‌وگو انجام و اعلام آمادگی کردند، هرکدام از دستگاه‌ها نیز با توجه به بخش خود اعلام آمادگی کردند.
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان عنوان کرد: مناطق وسیعی با ظرفیت کشاورزی در استان خوزستان وجود دارد اما سیاستی اتخاذ شده که مرفهین زمین‌ها را خریداری و آن را تبدیل به باغ ویلا می‌کنند.
وی تاکید کرد: به سمت و سوی مشاغل خانگی حرکت کنیم تا آسیب‌های اجتماعی در سطح استان خوزستان نیز کاهش پیدا کنند.
حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد تاکید کرد: دستگاه‌های مختلف بر اساس توانمندی نسبت به اجرای طرح‌ها اعلام آمادگی کنند.
در راستای پیگیری‌ها و نشست‌های نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با حضور مسئولان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در تهران، جلسه‌ای باحضور مدیرعامل بنیاد برکت و مدیران و نمایندگانی از دستگاه‌های مختلف خوزستان در مسجدرضوان برگزار شد.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین