برای استان خوزستان ؛ مجوز جذب حدود۳ هزار معلم صادر شد

براي استان خوزستان ؛ مجوز جذب حدود3 هزار معلم صادر شد

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: مجوز جذب ۲ هزار و ۸۴۰ معلم در خوزستان از سوی وزارت آموزش و پرورش به استان صادر شده است.
مهدی رفیعی در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: از این تعداد یک هزار و ۸۴۰ نفر از دانش آموختگان دانشگاه تربیت معلم و یک هزار نفراز ماده ۲۸ (جذب نیرو از دانش آموختگان تمامی دانشگاه ها) هستند که در سال تحصیلی جدید استخدام خواهند شد.
وی با اشاره به اینکه این سهمیه با پیگیری صورت گرفته از سوی مسئولان خوزستان از وزارت آموزش و پرورش اختصاص داده شده افزود: از سهمیه استخدامی ۲۵ هزار نفری از دانشگاه فرهنگیان در سراسر کشور یک هزار و ۸۴۰ سهمیه به آموزش و پرورش خوزستان تعلق گرفته است.
وی گفت: مقرر شده ۱۲ هزار نفربر اساس ماده ۲۸ (استخدام دانش آموختگان تمامی دانشگاه ها) در آموزش و پرورش جذب شوند که از این تعداد یک هزار نفر سهمیه به آموزش و پرورش خوزستان تعلق گرفته است.
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد: همچنین وزارت آموزش و پرورش مجوز راه اندازی ۲ پردیس جدید دانشگاه فرهنگیانرا در خوزستان داده که به زودی این ۲ پردیس راه اندازی خواهد شد. به گفته مسئولان آموزش و پرورش خوزستان، این استان ۹ هزار و ۴۰۰ معلم کمبود دارد.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین