مطهری: باید از فرصت جام جهانی برزیل استفاده کرد

مطهری: باید از فرصت جام جهانی برزیل استفاده کرد

نماینده مردم تهران در مجلس شواری اسلامی گفت:باید اهمیت حضور موفق تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی برزیل را درک و از این فرصت به بهترین شکل استفاده کنیم.
علی مطهری اظهار داشت:حضور تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی آثار سیاسی و اجتماعی دارد و باید به این موضوع کاملا آگاه باشیم.
وی ادامه داد:وقتی قدرتهای بزرگ دنیا می خواهند ایران را منزوی کنند ما باید از فرصت حضور در جام جهانی فوتبال که چشم شمار زیادی از مردم جهان را به خود جلب می کند بهترین استفاده را ببریم.
وی افزود:به طور حتم اگر تیم ملی فوتبال کشورمان در شرایط سخت تحریم و فشارهای افتصادی و سیاسی، علمکرد موفقی در جام جهانی داشته باشد دنیا روی ایران حساب بیشتری باز می کند.
نماینده مردم تهران در مجلس شواری اسلامی تصریح کرد:دولت و ملت باید دست به دست هم دهند تا به امید خدا ایران در جام جهانی موفق و سربلند باشد.
مطهری درباره اختلافاتی که بین سرمربی تیم ملی ایران و نمایندگان باشگاهی کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا به وجود آمده است، گفت: اگر تضادی در این دو موضوع مهم به وجود آید باید اولویت را به تیم ملی بدهیم؛ البته حتی المقدور باید کاری کنیم تا تیم های کشورمان در هر دو میدان موفق باشند.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین