فرمانده نیروی انتظامی خوزستان : پلیس قاطعانه با دارندگان سلاح برخورد می‌کند

فرمانده نيروي انتظامی خوزستان : پلیس قاطعانه با دارندگان سلاح برخورد مي‌كند

فرمانده انتظامی استان خوزستان از اجرای طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیر مجاز و کشف ۲۱۰ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز در سطح استان خبر داد.
سردار حیدر عباس زاده در گفتگو با پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مد) در خصوص مبارزه بی امان با دارندگان سلاح و عاملان تیراندازی های غیرمجاز، اظهار داشت: در راستای ارتقاء امنیت عمومی استان، طرح پنج روزه جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز با برنامه ریزی های مناسب و ارائه راهکارهای اجرایی ، دستورات عملیاتی به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان ابلاغ شد.
این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با همکاری سایر یگان های انتظامی و تلاش مستمر در سطح استان در پنج روز گذشته با هماهنگی قضائی طی چندین عملیات ۱۵۵ نفر از عاملان تیراندازی ها و دارندگان سلاح غیر مجاز را شناسایی و دستگیر کردند.
سردار عباس زاده تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد ۲۸ قبضه سلاح جنگی و ۱۸۲ قبضه سلاح شکاری جمعا ۲۱۰ قبضه سلاح غیرمجاز به همراه ۲ هزار و ۶۷۸ عدد انواع فشنگ کشف شد. فرمانده انتظامی استان خوزستان در پایان تصریح کرد: نیروی انتظامی مصمم است در اجرای منویات مقام معظم رهبری در مقابله با خرید فروش سلاح، دارندگان سلاح و عاملان تیراندازی های غیر مجاز برخورد جدی داشته تا محیط را برای متخلفان ناامن و برای آحاد مردم آرامش در پی داشته باشد

درباره نویسنده

7473مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین